Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluetooth werkend krijgen

Pagina: 1
Acties:

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 20:42
Hallo, Ik heb een laptop met een Intel Dual Band AC-7620 wifi adapter + bluetooth 4.0 en ik krijg het niet voor elkaar om ook maar 1 device te vinden in windows..

Ik heb al 50 verschillende drivers+versies geinstalleerd in de hoop hem werkend te krijgen..

Ik heb de module eruit gehaald , daarna opgestart, drivers verwijderd en alles, en dan module er weer in.

Zodra ik op Add Devices klik.. verschijnt er niks..
Ik heb zowel mijn mobiel als controller geprobeert (en ja ze staan in discovery modus)

Kan iemand mij hier mee helpen?
Teamviewer IS mogelijk indien handiger (ivm visuele support)

Bij Bluetooth Device Operations and Settings
zie ik dat mijn laptop wel verbonden is met het bluetooth adapter (nja wel raar dat dat zo werkt) maar hij geeft aan "Invalid BT Address string" , Nou gaat iedereen me vertellen om daar op te googlen, maar dat heb ik al gedaan, 5 pagina's verder met elke relevantie pagina doorgelezen te hebben ben ik nogsteeds 0 verder..

Ook kan ik die BT(bluetooth) address string nergens ook maar zien en/of aanpassen. Als ik er weet te komen kan ik misschien wat meer doen

---Edit

Finally.. ik krijg dingen geconnect nu, het lag aan de Bluetooth Support service die het verkeerde account gebruikte (ook deze had ik al meerdere keren aangepast en gerestart) maar nu doet ie het blijkbaar weer.

thread kan dicht

[ Voor 38% gewijzigd door Themperror op 24-04-2014 13:44 ]

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

• Ra_gdd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 17:41

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

Hi

Ik wou je gewoon bedanken voor het oplossen van mijn Intel WIFI + BT probleem.
Kort, moest een laptop fixen van een kennis en er zat een brol AW-NB037H WIFI + BT kaartje in de Asus X7BS laptop.
Deze vervangen door Intel Centrino 6235 half lenght mini PCI-E kaartje omdat WIFI traag was en Bluetooth gedeelte problemen gaf (ondanks dat ik correcte drivers ervoor had geinstalleerd bleven er onbekende BT apparaten in Windows hardware staan.

Installeren in laptop was redelijk simpel sinds ik een filmpje op Youtube had gevonden hoe je de laptop moet openen (keyboard losmaken en hele hoop vijzen losmaken om bodemdeksel te lossen.)

Installeren van de Intel WIFI en BT drivers was ook simpel en WIFI werkte perfect aan 300 Mbit op 2.4 ghz.
Bluetooth icoontje kwam in de systeemtray te voorschijn maar kon niets van Bluetooth apparaten detecteren.
Nochtans was alles geinstalleerd van drivers in Windows hardware.
Zoals jij verschilende drivers geprobeerd en altijd zelfde probleem.
Dan eens gekeken naar die Bluetooth Support service en zag dat deze uit stond.
Deze geactiveerd en voila alle Bluetooth aparaten werden direct gedetecteerd.

Bij deze nogmaals bedankt voor je oplossing want was er ook al enkele uurtjes mee bezig.

Bye
Ragdd

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561