Beste Tweakers,
Ik ben opzoek naar een game PC voor een vriend van mij, die alleen maar league of legends speelt en films download. Voor de rest niks bijzonders. De prijs moet zo laag mogelijk blijven maar toch league of legends op 40-60 FPS kunnen spelen. Nu zat ik te twijfelen tussen een dedicated GPU of integrated. Ik hoop dat jullie goede adviezen hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films kijken en LoL spelen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
het liefst rond de 300 euro, niet tweede hands, maximum prijs toch rond de 375. Toch liever lager. Ik zet 'm zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor, muis, speakers en toetsenbord. Ook heb ik al een windows licentie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen voor een zeer lichte game PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst AMD qua processors, gewoon omdat dit een stuk goedkoper is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, het gaat om de prijs bij dit systeem
Ga je overklokken?
Nee
Zelf heb ik dit lijstje in elkaar geflatst. Ik hoop dat jullie er nog wat goedkopers van kunnen maken.
League of Legends recommended specs:
3 GHz processor
2 GB of RAM (Windows Vista and 7 users should use 4 GB of RAM or more.)
12 GB available hard disk space
GeForce 8800 or equivalent video card (Dedicated GPU with 512MB+ Video Memory(VRAM))
Gr,
Daniel
Ik ben opzoek naar een game PC voor een vriend van mij, die alleen maar league of legends speelt en films download. Voor de rest niks bijzonders. De prijs moet zo laag mogelijk blijven maar toch league of legends op 40-60 FPS kunnen spelen. Nu zat ik te twijfelen tussen een dedicated GPU of integrated. Ik hoop dat jullie goede adviezen hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films kijken en LoL spelen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
het liefst rond de 300 euro, niet tweede hands, maximum prijs toch rond de 375. Toch liever lager. Ik zet 'm zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor, muis, speakers en toetsenbord. Ook heb ik al een windows licentie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen voor een zeer lichte game PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst AMD qua processors, gewoon omdat dit een stuk goedkoper is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, het gaat om de prijs bij dit systeem
Ga je overklokken?
Nee
Zelf heb ik dit lijstje in elkaar geflatst. Ik hoop dat jullie er nog wat goedkopers van kunnen maken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed | € 67,55 | € 67,55 |
| 1 | ASRock FM2A88M-HD+ | € 41,99 | € 41,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750Ti 2GB GAMING | € 129,94 | € 129,94 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 33,50 | € 33,50 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 37,- | € 37,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 386,93 | |
League of Legends recommended specs:
3 GHz processor
2 GB of RAM (Windows Vista and 7 users should use 4 GB of RAM or more.)
12 GB available hard disk space
GeForce 8800 or equivalent video card (Dedicated GPU with 512MB+ Video Memory(VRAM))
Gr,
Daniel