Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:10
Ik twijfel tussen 2 telefoons, de HTC One M7 32GB en de Nexus 5 32GB, beide vallen in dezelfde prijsklasse, en beide hebben hun voor en nadelen. Ik heb ze hier onder opgesomd, maar ik vind het nog steeds lastig om een keuze te maken. Wie kan me helpen :)

Nexus 5
+ Snapdragon 800
+ Camera
+ Langer updates
+ Ontgrendelknop op de zijkant
- Accuduur

HTC One M7
+ Design
+ Accuduur
+ Speakers
- Camera
- Ontgrendelknop op de bovenkant

Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/w680h550/public/postimages/444537/nexus-5-htc-one-01.jpg

BlaBlaBla

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:06
Of de oneplus one

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:53
Vertel er wat bij over jezelf, wat doe je ermee, wat vind jij belangrijk? Beide toestellen zijn gewoon goed, bij de M7 vergeet je nog een plusje voor geluid, en goede microfoon zit ook in de M7, maar misschien ook in de N5? En heb je ze beide al vastgehouden? Ze voelen beide echt anders.
Ik heb zelf een M7, en heb geen enkele spijt van de aanschaf, maar vindt dat de N5 ook zeker bepaalde charmes heeft, maar zou toch op dit moment nog steeds de M7 kiezen vanwege uiterlijk, en ook dat de software updates niet super wezenlijk zijn, immers op een Android 4.1 telefoon of een 4.4 kun je dezelfde functionaliteiten gebruiken, daarnaast update de M7 ook best goed tot nu toe en heb ik een officiele HTC 4.4 update onlangs gehad.

• G4H
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

G4H

Het verschil in praktijk ga je lastig merken tussen een Snapdragon 600 en 800. Behalve als je natuurlijk je telefoon zéér intensief gebruikt met tientallen apps en veel dingen die op de achtergrond draaien.

Ik zit in dezelfde situatie en kan voor het bedrag van een nieuwe Nexus 5 via een vriend aan een vrijwel ongebruikte One M7 komen. Dan weet ik het wel, met het mooiere design van de M7 en de overall betere scherm- en bouwkwaliteit.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Kijk ook eens naar de LG g2 en de Oppo Find 7a.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:10
Interessante specs, maar ik vind een 5.5 inch telefoon echt te groot!

BlaBlaBla

Pagina: 1