Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cloud opslag in documenten tegelijk zoeken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke cloud dienst kan je gebruiken als je in veel documenten wilt kunnen zoeken zonder dat je ze opent? Ik weet dat je dit kunt doen met Windows of met Adobe Reader, maar ik wil dus voor de documenten die in de cloud staan dat daar doen.

Ik heb net eens Google Drive bekeken en hierbij kun je in documenten zoeken, maar je krijgt geen context te zien zoals je dat bij Adobe Reader of bijv. Google Books wel krijgt. Weet iemand welke cloud opslag dit wel heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die het weet :)?

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
kan je je skydrive niet doorzoeken vanuit windows direct?

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 21:36

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Dus je wilt documenten beheer?
http://www.alfresco.com/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Verwijderd

Topicstarter
Hydrosine schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:08:
kan je je skydrive niet doorzoeken vanuit windows direct?
Je bedoelt dat je de Skydrive als map kunt koppelen? Dit is denk ik niet mogelijk op een publieke computer waar ik geen adminrechten heb.
Dit voor bedrijven en zal wel flink geld kosten. Ik heb het liefste een gratis service. Het is wel weer een zoekterm die ik kan gebruiken :). Misschien moet ik eens richting Office 365 gaan kijken. Nee, dus dat is natuurlijk geen PDF :/.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 15:11 ]