Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb dit account al een hele tijd allen ben nog niet actief geweest op het forum! Tweakers heeft me wel altijd geholpen met het vinden van het juiste laptop model met de specificaties!

ik zoek een laptop met performance aangezien ik altijd dual core laptops hebt gehad en een enkele keer een quad core tweedehands, graag zou ik nu een nieuwe performance laptop willen voor een mooie prijs.

Ik werk met Photoshop CS 5 en ben van plan er af en toe tot regelmatigs games met te doen, ik game toch wel 1 uurtje per dag minimaal.

ik wil er ongeveer 600 euro aan uitgeven.

de laptops die ik heb gehad waren allemaal rond de 4 kilo het maakt mij niet echt heel veel uit.

mijn voorkeur gaat uit naar een HP laptop, de laptop merken die ik nooit zou willen zijn Acer en Toshiba.

ik zat te denken aan een i7 of vergelijkbaar met 6/8 gb ram en een goede gpu/dual graphics. :*)

ik speel op het moment League of legends, microvolts, Team fortress 2 en ben van plan DayZ standalone te gaan doen. ;)

Verwijderd