muis bevriesd?

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
ik heb nu opeens iets vreemds,

als ik even niks met m'n muis doe (logitech mouseman optical usb) en hem daarna weer ga gebruiken blijft de muiscursor even hangen.
het is me echt een raadsel hoe dit komt. ik heb het in win2k en winME.
verder heb ik geen niewe bios geflashed.
enigste drivers die ik de laatste tijd vervangen heb zijn m'n detonator drivers.
draai nu 12.40 in win2k en 7.97 in ME...

iemand it ooit gehad?

als ik gewoon muis is er niks aan de hand.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
Klopt. Is bij alle optische muizen, ik heb het ook. Dat is nou ook een reden waarom ze niet zo goed geschikt zijn voor spellen.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
EUUHHHH...was de microsoft itelli. explorer niet 1 van de beste game muizen....(naast Boomslang)...(voor de mensen die dit niet weten..deze muis is een optical)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:25

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Op zaterdag 09 juni 2001 18:56 schreef dennisdotcom het volgende:
Klopt. Is bij alle optische muizen, ik heb het ook. Dat is nou ook een reden waarom ze niet zo goed geschikt zijn voor spellen.
Erh, denk dat jij dan veel verrote muisjes in je handen hebt gehad want mijn intelli explorer doet het altijd meteen, ook na een nachtje niks doen.

En ze zijn juist wel geschikt voor gamen, omdat ze zo snel reageren en heel precies zijn.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 18:56 schreef dennisdotcom het volgende:
Erm........dit heb ik dus NIET. En ik heb ook de mouseman ps2/usb logitech optical(Met zo'n heerlijk blauw liggie :P ).
Kan naar mijn id alleen maar aan de drivers of aan een fout in de muis liggen. Probeer eens een andere ondergrond. Of mail anders es naar logitech tech-support.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Dit heb ik toch nog nooit meegemaakt met optische muizen waarmee ik heb gespeeld :?

Ik heb hier nog zo'n mooi balletje zonder snoer.

• sharkzor
mmm, op advies van iemand heb ik usb fout detectie uitgezet. tot nu toe nog geen hangers. hopen dat het zo blijft... hoef ik voorlopig nog ffe geen razer te kopen.

blijkt het dus toch weer aan die crappy via drivers/sjipset te liggen.
----

edit:

stop m'n logitech wingman ff stuur er weer in, en krijg weer hetzelfde. nu wel iets minder...
nog maar ffe verder testen.

Verwijderd

tja met mijn chic optische muisje heb ik het probleem ook nog niet gehad, en ik vindt hem persoonlijk lekkerder spelen met spelen. :)

Verwijderd

ik heb de intelli explorer en iedereen zit tefokkeu maar ik game er mee enzo. ook widows ME en hij doet het perfect! ;)

Verwijderd

muis bevriesd?
zeker wel goeie koeling >:)
ff normaal, doet mijn cordless mousemat optical ook! is normaal, slaapstand!!!!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Haha hier had ik ook last van :)"

Bij mijn oude moederbord [Asus p2b] had ik er geen last van, pas bij de aanschaf van mijn K7T Turbo had ik dat probleem.

Gewoon aangesloten op mijn USB hub, toen waren de probs verdwenen.

Heb bdw een 4x hub van CompTechWorld [mits je het wou weten]

• sharkzor
m'n stuur + muis heb ik gewoon op de usb aansluitingen van m'n mobo aangesloten. als ik m'n stuur eruit trek is het weg...
Pagina: 1