Omdat mijn laptop die ik nu heb niet eens minecraft aankan, dus ik zoek een nieuwe PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Minecraft, veel op online op veel servers en ook mijn eigen servers gaan hosten. Ook veel mods wil ik erin zetten. Vooral ook op het internet surfen met veel tabbladen open. Ook heel soms fotoshop voor minecraft server banners en icons.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1200 Euro, het kan duurder of goedkopper maar dit is het liefste wat ik wil.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, ik heb nog een windows vista 32-bit CD die ik kan hergebruiken, zo hoef ik geen windows meer te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede pc met goede specs, 1080p monitor (misschien 2) en een game muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil graag dat het makkelijk bouwen gaat.[table border=1 width=350 cellpadding=2 bordercolor=#000000]
Wat ik nu heb is:
Processor: Intel Core i7 4930K - 495
Moederbord: MSI A78M-E45 - 60
Ram: 2x Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU 8 GB - 2x70
Videokaart: MSI GeForce GT 630 4GB - 71
Voeding: Seasonic G-Serie 360Watt - 58
Opslag: 2x Samsung Evo 500GB SSD - 450
Totaal ongeveer : 1207
Is dit een goede pc?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Minecraft, veel op online op veel servers en ook mijn eigen servers gaan hosten. Ook veel mods wil ik erin zetten. Vooral ook op het internet surfen met veel tabbladen open. Ook heel soms fotoshop voor minecraft server banners en icons.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1200 Euro, het kan duurder of goedkopper maar dit is het liefste wat ik wil.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, ik heb nog een windows vista 32-bit CD die ik kan hergebruiken, zo hoef ik geen windows meer te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede pc met goede specs, 1080p monitor (misschien 2) en een game muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil graag dat het makkelijk bouwen gaat.[table border=1 width=350 cellpadding=2 bordercolor=#000000]
Wat ik nu heb is:
Processor: Intel Core i7 4930K - 495
Moederbord: MSI A78M-E45 - 60
Ram: 2x Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU 8 GB - 2x70
Videokaart: MSI GeForce GT 630 4GB - 71
Voeding: Seasonic G-Serie 360Watt - 58
Opslag: 2x Samsung Evo 500GB SSD - 450
Totaal ongeveer : 1207
Is dit een goede pc?