Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag kreeg ik een keer of 5 ineens een paars beeldscherm om m'n 2 maanden oude Samsung Note 3 SM-N9005, na een paar minuten flipte het gewoon weer weg. iemand met dezelfde ervaring en/of een idee wat het kan zijn? Software issue? Corrupte app? Het witte klok widget had er geen last van trouwens die ligt schijnbaar een niveau hoger, de app icons enigszins.

Stel dat ik hem opstuur naar Samsung is er een kans dat ze de oorzaak vinden en verhelpen of doen ze doodleuk een systeemformat met de kans dat het weer terug komt?

Afbeeldingslocatie: http://i2.minus.com/i6OMXfT6c90Nv.png

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2014 18:14 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al gevonden over dit probleem?

Verder verplaats ik je topic even naar het juiste subforum.

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 20:32
Opsturen en samsung laten repareren en met de mededeling dat ze het geen software format moeten uitvoeren. ik vermoed dat de scherm defect aan het gaan is of de ribbon cable zit niet meer goed vast of heeft een scheurtje. Het lijkt alsof er een kleur volledig is weggevallen. Ik zal het preventief laten vervangen en dat ook voorstellen als je het toestel ter reparatie aanbied.

[ Voor 3% gewijzigd door Monkeydancer op 23-04-2014 18:39 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat is normaal gezien de kleur van die widget?
Ik denk inderdaad dat de ribbon cable van je scherm niet meer goed vastzit of beschadigd is geraakt. Gewoon opsturen ter reparatie. Dit is niet gezond.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
is niet alles "inverted"? ik had dit ook weleens met mijn HD2, na een reboot was het weer weg (dat was dus zeker wel software/driver gerealteerd). Ik zou er niet blind van uit gaan dat dit een hardware issue is..

/edit, zie nu in de screenshots dat wit en zwart nog wel gelijk zijn.. het is dus geen invert issue

[ Voor 19% gewijzigd door Prulleman op 24-04-2014 13:52 ]

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Mavamaarten schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:47:
Wat is normaal gezien de kleur van die widget?
Ik denk inderdaad dat de ribbon cable van je scherm niet meer goed vastzit of beschadigd is geraakt. Gewoon opsturen ter reparatie. Dit is niet gezond.
Dit is een screenshot van hoe het er normaal uitziet.
Edit: naast elkaar gezet. het gaat dus over de Aquamail icon heen maar niet over de Telegram icon.

Afbeeldingslocatie: http://i2.minus.com/i6OMXfT6c90Nv.pngAfbeeldingslocatie: http://i7.minus.com/iRiynXyWK8gTW.png

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 12:04 ]

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 17:03
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:01:
[...]

Dit is een screenshot van hoe het er normaal uitziet.
Edit: naast elkaar gezet.

[afbeelding][afbeelding]
Als dit een screenshot is van het scherm dat nu paars is. Geeft al aan dat het een technisch probleem is, en geen softwarematig issue.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-11 22:38
Je kan als het goed is via een toetsencombi in een testmenu komen waarbij je de kleuren onafhankelijk van elkaar kan testen. Het lijkt wel alsof de groene amoleds uit gingen. Kijk maar naar het whatsapp icoon.

Geen root of custom roms?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Topicstarter
Senor Sjon schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:08:
Je kan als het goed is via een toetsencombi in een testmenu komen waarbij je de kleuren onafhankelijk van elkaar kan testen. Het lijkt wel alsof de groene amoleds uit gingen. Kijk maar naar het whatsapp icoon.

Geen root of custom roms?
Als de groene amoleds uitgingen zou het grote klokwidget dan niet ook paars moeten worden?
Nee niet geroot en helemaal origineel.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-11 22:38
Nee, zie de andere witte onderdelen op je beeldscherm zoals Telegram. Met rood/blauw op vol gas kan je door de felheid hiervan eerder wit dan paars zien(?). Het is immers geen verf.

Voor zover ik kan zien is het wit in ieder geval veel minder vol. Maar ik heb dit nog nooit gezien op een toestel. Kan een loszittende kabel of defect aansturing zijn. Wat zegt Samsung van deze foto's?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Topicstarter
Senor Sjon schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:20:
Nee, zie de andere witte onderdelen op je beeldscherm zoals Telegram. Met rood/blauw op vol gas kan je door de felheid hiervan eerder wit dan paars zien(?). Het is immers geen verf.

Voor zover ik kan zien is het wit in ieder geval veel minder vol. Maar ik heb dit nog nooit gezien op een toestel. Kan een loszittende kabel of defect aansturing zijn. Wat zegt Samsung van deze foto's?
Ik heb ze gisteren een mail gestuurd, we wachten af.
Pagina: 1