Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• lax1988
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 17:16
Beste Tweakers,

ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Ik heb jarenlang samsung gebruikt en android bevalt me goed. Ik heb oogje op de G2 van LG :9~ . Het moet om een nieuw abbonement gaan en liefst zo voordelig mogelijk.

dit is wat ik kon vinden:

Tele2 Actiebundel 500 Medium 2jaar
500min/sms/ 500 MB 7.2 Mbps
€55 €27 p/m
Toestel €0,-
Aansluitkosten €30,-
Cashback LG €50,-

Bron: pdashop.nl

Kan ik de LG G2 in combinatie met abbonement nog goedkoper krijgen? Dank.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:44
Al eens gekeken bij pricewatch: LG G2 16GB Zwart

en ook

[LG G2] Levertijden en Prijzen

En verder mag je ook wel eens aangeven wat goedkoper kan en welke factoren van jou van belang zijn. Wat gratis tips: houdt nieuwe winkelopeningen en algemene kortingsacties ook in de gaten :)

• lax1988
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 17:16
Miki schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:42:
Al eens gekeken bij pricewatch: LG G2 16GB Zwart

en ook

[LG G2] Levertijden en Prijzen

En verder mag je ook wel eens aangeven wat goedkoper kan en welke factoren van jou van belang zijn. Wat gratis tips houdt nieuwe winkelopeningen en algemene kortingsacties ook in de gaten :)
bedankt! ik ga je links bestuderen.

factoren: maandbedrag zo laag mogelijk, toestel gratis, mag 2 jaar abbonement zijn. Abbonement vorm maakt niet zoveel uit.

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 01:04
Ik heb sinds kort de LG G2,uitermate tevreden over het toestel. Maar ik kan je een ding aanbevelen en dat is dat je de 32 GB moet nemen want het geheugen is niet uitbreidbaar en 16 GB is er krap.