[XBOX360] WARFACE

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
De Xbox 360-versie van Warface is gelanceert op 22 april.

De shooter is sinds eind maart al in bètavorm speelbaar op de 360. De pc-versie lanceerde in oktober van vorig jaar als bèta en heeft inmiddels meer dan 25 miljoen geregistreerde spelers.

Warface is de eerste free-to-play game van Crytek. De game speelt zich in de nabije toekomst af en biedt zowel competitieve als coöperatieve multiplayermodi. Het verdienmodel leunt op microtransacties: spelers kunnen voor kleine bedragen wapens en verbeteringen voor hun personage aanschaffen. De game draait op de CryEngine 3, waar ook Ryse op loopt.

Afbeeldingslocatie: http://www.xblafans.com/wp-content/uploads//2013/09/Warface_launch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:02
Man man man wat is dit een slecht spel zeg. Ik heb het even geprobeerd, maar naast graphics die niet bepaald top notch zijn is het een groot bugfest..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Slaapje schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 18:28:
Man man man wat is dit een slecht spel zeg. Ik heb het even geprobeerd, maar naast graphics die niet bepaald top notch zijn is het een groot bugfest..
Eens, ik merk dat de servers nu wel iets beter zijn, maar dat is ook met de dag anders. Wel apart dat er zoveel mensen warface spelen (meer dan 25 miljoen). Maar dat zijn vast de pc-gamers.