Memorycard werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
misschien niet het juiste plaats (wel hardware en opslagmedia ;) ) maar goed: heb vandaag een 120 blocks (8mb) memory card gekocht alleen doet ie het niet. Volgens de verkoper was dat mogelijk maar dan moest ik de kaart ff formateren alleen eh... hoe doe ik dat dan?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28
he he , psx freak!, had er vroeger een van 96mb , wel gecomprimeerd helaas, (1350 useble blocks)maar het kan kloppen, het formateren van de kaart wil nog wel eens helpen als die niet herkend word..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• hemiparo
  • Niet online
Op zaterdag 09 juni 2001 19:12 schreef psygho het volgende:
he he , psx freak!, had er vroeger een van 96mb , wel gecomprimeerd helaas, (1350 useble blocks)maar het kan kloppen, het formateren van de kaart wil nog wel eens helpen als die niet herkend word..
Ja, dat idee had ik dus ook maar eh... de vraag was HOE doe ik dit dan?

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
volgens mij kun je die optie selecteren als je je psx opstart zonder CD erin.

Dan kom je in zo'n menuutje en daar kun je volgens mij ook dingen aan je mem.card. doen

veel succes.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• hemiparo
  • Niet online
Op zaterdag 09 juni 2001 19:37 schreef intert0y het volgende:
volgens mij kun je die optie selecteren als je je psx opstart zonder CD erin.

Dan kom je in zo'n menuutje en daar kun je volgens mij ook dingen aan je mem.card. doen

veel succes.
En bedankt... maar dat wist ik al ;) Ik kan blocks copieren of de kaart wissen. Niet formateren. Ik heb een kaart van het merk Piranha met een ledje erop. Dit ledje zou van 1 tot 8 kunnen, F voor vol (Full). Ik zie alleen een knipperende 8 met af en toe iets wat op een E lijkt (Error?)

• intert0y
en er zit toch ook nog altijd zo'n soort reset knop op? ik dacht dat je hem daarmee ook min of meer kon refreshen ofzow?

Ook al je andere mem. poort geprobeerd?

• hemiparo
  • Niet online
Op zaterdag 09 juni 2001 19:43 schreef intert0y het volgende:
en er zit toch ook nog altijd zo'n soort reset knop op? ik dacht dat je hem daarmee ook min of meer kon refreshen ofzow?

Ook al je andere mem. poort geprobeerd?
Ook... alle optie's die ik hier krijg dus ik ben bang dat het kaartje zelf een beetje stuk is... :'(

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
gewoon die van sony zelf kopen...

• intert0y
nee zeker niet doen. SUPERDUUR en weinig capaciteit. Ik heb ook gewoon een of andere blauwdoorzichtige (wel al heel wat jaartjes, is 8 mb geloof ik kostte toen een gulden of 90) en die werkt perfectemundo.

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45
Ik heb ook zo'n grote memorycard en waar ik achter kwam was dat als ik verlengkabels ertussen had voor me controllers de memorycard het niet altijd deed..
ging dan idd knipperen enzow

• hemiparo
  • Niet online
Op zaterdag 09 juni 2001 19:56 schreef Dromer het volgende:
Ik heb ook zo'n grote memorycard en waar ik achter kwam was dat als ik verlengkabels ertussen had voor me controllers de memorycard het niet altijd deed..
ging dan idd knipperen enzow
Dat knipperen heb ik dus ook en dan heb ik nog geen eens verlengkabels (helaas, kan ze niet meer vinden in de winkel). Heb ik nu gewoon pech of zijn het slechte kwaliteit kaarten?
Pagina: 1