Toon posts:

Windows 8.1 met dubbele inlogscherm icoontjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens de paasdagen heb ik mijn Windows 7 Ultimate geüpgraded naar Windows 8.0 Ultimate via de setup van deze DVD, geactiveerd en vervolgens geüpgraded naar Windows 8.1 Ultimate via de setup van deze DVD en hierna ook geactiveerd. Alle besturingssystemen zijn de 64 bits versie. Vooraf heb ik eerste gekeken met de Windows upgrade naar Windows 8 tool of dat er problemen zouden kunnen ontstaan. Het enige wat is moest her installeren is VMWare en de Printersoftware. Dit alles heb ik eerst via VMWare Workstation getest en alles liep voorspoedig. De reden dat ik dit deed is dat ik geen enkel programma opnieuw wilde installeren daar ik veel test en programmeer en dus mijn pc geheel op maat is ingericht door mij.
De installatie verliep vlot echter nu heb ik voor elke gebruiker (totaal 3) 2 icoontjes op het inlogscherm staan, dus totaal 6 icoontjes (3 x 2).. Ik heb gekozen voor een lokaal inlog account. De dubbele icoontjes hebben dezelfde functie alleen ze zijn verschillend van grootte. In de user map (C:\user) staan 3 gebruikers, Hierna heb ik 1 gebruiker verwijderen, pc herstart en een nieuwe gebruiker met een andere naam aangemaakt. Ook nu komen er weer 2 icoontjes van deze gebruiker.
Hoe krijg ik dit opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:49
Windows 8.1 ultimate bestaat niet.
Als ik google kom ik uit op http://social.technet.mic...reen?forum=w8itprogeneral

Heb je biometric software op je machine geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 18:23
Als jij Windows 8.x ultimate hebt, dan is die niet vanuit legale bron... ga dat maar eerst eens na, sinds die versie niet eens bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
Hij had waarschijnlijk een 7 ultimate versie welke nu 8 pro is geworden. Op die manier heb ik ook geupgraded.