Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ultiem gedownvote reacties volledig verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Verwijderd

Topicstarter
Laatste tijd zijn er hier en daar wel eens mensen die leuk denken te zijn om een first post met nul komma nul inhoud te plaatsen. Die wordt vervolgens wel gedownvote, maar toch zijn er mensen die erop reageren (met goede argumentatie), die vervolgens wel weer verschijnen in de reacties column.

Is het niet een idee dat reacties algoritmisch "-5" (meer dan 50x -1) scoren gewoon volledig verdwijnen uit de reacties column? Hierdoor wordt de reactie column een stuk relevanter en overzichtelijker.

Als iemand vervolgens na 10-20 reacties gemiddeld gezien een "-5" staat. Die persoon dan automatisch te kunnen verbannen van de website óf enkel uit te sluiten van reageren op nieuwsberichten? Aangezien het mij lijkt dat Tweakers deze personen liever kwijt is. 8)7

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 17:52

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een reactie volledig laten verdwijnen lijkt me niet wenselijk omdat we dan beschuldigd gaan worden van censuur. First post's zijn mij ook een doorn in het oog. Een betere oplossing daarvoor is om reactiethreads op kwaliteit te sorteren zodat de waardevolle reacties bovenaan komen te staan en ongewenste reacties op een onaantrekkelijke plek terecht komen waar ze weinig aandacht krijgen.

Dit topic is gesloten.