Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vergroot tekstveld optie werkt niet bij user reviews

Pagina: 1
Acties:

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Hoi, als ik één van mijn user reviews aan het editen ben dan kan ik het tekstveld niet vergroten. Bij de post die ik nu aan het schrijven ben in dit forum werkt de knop wel. Bij de user reviews werkt de knop echter niet. Ik heb de knop getest in de laatste stabiele versies van Firefox (28) en Internet Explorer (11), op Windows 7.

Hier twee voorbeelden van user reviews waarbij de knop niet werkt:
productreview: Sennheiser MX 475 (Zwart) review door dusty-2011
productreview: Sennheiser MX 470 (Zwart) review door dusty-2011

Het is vervelend dat de knop niet werkt, aangezien het editen van een lange user review in een heel klein tekstveld erg onoverzichtelijk is.

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Kan iemand beamen dat hij/zij ook door deze bug getroffen is?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Die knop is niet van ons, maar van je browser. Hier werkt die overigens wel gewoon goed in Chrome en Firefox (28)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

@kees: hij bedoelt het knopje van de UBB toolbar om de textarea te vergroten. Deze werkte daar inderdaad niet meer maar heb ik inmiddels lokaal gefixed. Komt dus mee met de volgende release :)

Laat niet onverlet dat de meeste browsers daar tegenwoordig standaard ook al functionaliteit voor hebben ;)

[ Voor 22% gewijzigd door crisp op 29-04-2014 14:14 ]

Intentionally left blank