Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-11 10:26
Mijn vrouw wil graag een digitale fotokader. Ze zou het ook handig vinden om een tablet te hebben waar we onze beide agenda's makkelijk kunnen op zien/aanvullen.
Mijn idee was om deze 2 te combineren.

Ik ben dus op zoek naar een tablet die enerzijds goed kan dienen als fotokader en anderzijds ook nog voor eenvoudig tabletgebruik kan dienen (agenda, weerbericht,...), maar zeker geen gametablet oid moet zijn.
Budget is zo'n 200 euro, maar mag natuurlijk ook goedkoper.
Tablet zal waarschijnlijk wel veel in stopcontact zitten. Moet ik daar met iets speciaals rekening houden?

Is deze misschien wat?
http://nl.aldi.be/aldi_tablet_101257_cm_48_5_1313_15160.html

Eventueel een Yavik?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:14
Kun je niet beter naar een 7" kijken? 10 inch is wellicht wat groot?

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:50

13art

Moderator Mobile
--> MAA

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• FirecrackerBE
7" is eventueel ook een optie hoor. Het leek me alleen wel leuk als het groter zou zijn... .

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• FirecrackerBE
Ik overweeg ook om gewoon een fotokader te kopen, want dat zou de hoofdbedoeling zijn.
Wat de batterij betreft: stel dat deze dus een groot deel van de tijd aan de lader zou hangen. Ik veronderstel dat er geen tablet is waar de batterij uit kan en ondertussen toch in het stopcontact kan, zoals bij een laptop bvb wel kan?
Stel dat de batterij na een paar jaar niets meer voorstelt, kan de tablet nog gewoon blijven functioneren zolang hij dan op de stroom hangt?

• jarrin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-10 05:10
FirecrackerBE schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:42:
Ik overweeg ook om gewoon een fotokader te kopen, want dat zou de hoofdbedoeling zijn.
Wat de batterij betreft: stel dat deze dus een groot deel van de tijd aan de lader zou hangen. Ik veronderstel dat er geen tablet is waar de batterij uit kan en ondertussen toch in het stopcontact kan, zoals bij een laptop bvb wel kan?
Stel dat de batterij na een paar jaar niets meer voorstelt, kan de tablet nog gewoon blijven functioneren zolang hij dan op de stroom hangt?
Ja hoor, dan blijft hij werken.
Naar mijn weten stopt de accu bovendien met laden als die vol is, dus dan ga je automatisch over naar netstroom.

• FirecrackerBE
Ik heb geluk gehad. Vorige week kwam er een mooie online aanbieding langs van een Google Nexus 10 met 32 GB en ik heb me die besteld. Zo wordt het cadeau voor mijn vrouw ook een cadeau voor mezelf ;).

Pagina: 1