A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Kun je niet beter naar een 7" kijken? 10 inch is wellicht wat groot?
--> MAA
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
7" is eventueel ook een optie hoor. Het leek me alleen wel leuk als het groter zou zijn... .
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Ik overweeg ook om gewoon een fotokader te kopen, want dat zou de hoofdbedoeling zijn.
Wat de batterij betreft: stel dat deze dus een groot deel van de tijd aan de lader zou hangen. Ik veronderstel dat er geen tablet is waar de batterij uit kan en ondertussen toch in het stopcontact kan, zoals bij een laptop bvb wel kan?
Stel dat de batterij na een paar jaar niets meer voorstelt, kan de tablet nog gewoon blijven functioneren zolang hij dan op de stroom hangt?
Wat de batterij betreft: stel dat deze dus een groot deel van de tijd aan de lader zou hangen. Ik veronderstel dat er geen tablet is waar de batterij uit kan en ondertussen toch in het stopcontact kan, zoals bij een laptop bvb wel kan?
Stel dat de batterij na een paar jaar niets meer voorstelt, kan de tablet nog gewoon blijven functioneren zolang hij dan op de stroom hangt?
Ja hoor, dan blijft hij werken.FirecrackerBE schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:42:
Ik overweeg ook om gewoon een fotokader te kopen, want dat zou de hoofdbedoeling zijn.
Naar mijn weten stopt de accu bovendien met laden als die vol is, dus dan ga je automatisch over naar netstroom.
Ik heb geluk gehad. Vorige week kwam er een mooie online aanbieding langs van een Google Nexus 10 met 32 GB en ik heb me die besteld. Zo wordt het cadeau voor mijn vrouw ook een cadeau voor mezelf
.
Pagina: 1