Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zit heel erg te twijfelen om dit tablet aan te schaffen, maar een opmerking in de review op www.gsmarena.com houdt me tegen.

Volgens hun kan dit tablet een heleboel formaten films niet afspelen??

Is dit waar?

Ik heb de galaxy tab 3 8.0 gehad. Ik vond dit een fijn apparaat, maar bij de meeste exemplaren die ik gezien heb, zat er een gele waas over het scherm. Wit was dus niet wit. Hoe zit dat met de galaxy pro 8.4?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:11
Met de standaard app misschien niet, maar er zijn genoeg apps (welke dit zijn kunnen mensen met een Android tablet je vast vertellen) waarmee je wel alles af kan spelen, als je apparaat maar snel genoeg is.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je input, maar ik hoor het toch iets liever van iemand die het apparaat in zijn bezit heeft

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:11

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik heb zelf een Tab Pro 8.4 liggen, maar ik gooi er standaard altijd BS Player op. Die speelt zonder geneuzel alles af wat je 'm voorschotelt.

Qua scherm heb ik niets te klagen, geen waas of iets dergelijks erop.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dus het ligt puur aan de videospeler die bij Touchwiz ingebakken zit??

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 14:49
Ja. Ik gebruik MX Speler, die speelt ook zowat alles af. Heeft met de codecs te maken geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, daar hoef ik hem dus niet voor te laten liggen. Nog even keuze maken tussen deze en de Nexus 7 2013. Lees toch wel veel negatieve dingen over de tab pro, ivm warmteproblemen, geluidsproductie .
Terwijl ze over de nexus 7 2013 eigenlijk alleen maar positief zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2014 16:04 ]

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 14:49
In dat geval kies je natuurlijk voornamelijk tussen twee verschillende schermgroottes. Ik was ook erg te spreken over de Nexus 7, maar toen ik die in de winkel zag vond ik hem toch net te klein. Die 1,4 inch is nog best een verschil.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:51
Vergeet de lg g pad 8.3 niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind die Nexus inderdaad aan de kleine kant.

De lg g pad 8.3 heb ik gehad en teruggebracht. Helderheid was me echt te laag met dit apparaat.
Pagina: 1