Per 1 mei ga ik naar een andere werkgever. Voor een van de systemen die ik bij mijn oude werkgever altijd beheerd heb is kennisoverdracht niet mogelijk. Mijn oude werkgever wil mij dus inhuren na 1 mei. Dit heb ik met de nieuwe werkgever overlegd, en die heeft daar geen bezwaar tegen mits er geen belangenverstrengeling plaatsvindt. Dat betekent dus na werktijd en in het weekend. De klus is eindig en zal 1 juli klaar moeten zijn.
Uurtarief staat vast, en dit is voor mij acceptabel.
De oude werkgever wil dit echter met zo weinig mogelijk administratieve rompslomp oplossen. Ik wil er financieel gezien niet te veel op laten vallen.
Hoe kan ik dit oplossen?
- nieuwe werkgever een factuur laten sturen. Valt af, omdat ik nieuwe werkgever er niet mee wil belasten.
- ZZP-er worden. Lijkt mij veel gedoe..., ook omdat het een tijdelijke klus is. Ik weet ook niet of mijn nieuwe werkgever dit toestaat.
- via een tussenpersoon die meer personeel aan mijn oude werkgever verhuurt.
zijn er ook andere opties die rekening houden met de wensen en eisen die er liggen?
Uurtarief staat vast, en dit is voor mij acceptabel.
De oude werkgever wil dit echter met zo weinig mogelijk administratieve rompslomp oplossen. Ik wil er financieel gezien niet te veel op laten vallen.
Hoe kan ik dit oplossen?
- nieuwe werkgever een factuur laten sturen. Valt af, omdat ik nieuwe werkgever er niet mee wil belasten.
- ZZP-er worden. Lijkt mij veel gedoe..., ook omdat het een tijdelijke klus is. Ik weet ook niet of mijn nieuwe werkgever dit toestaat.
- via een tussenpersoon die meer personeel aan mijn oude werkgever verhuurt.
zijn er ook andere opties die rekening houden met de wensen en eisen die er liggen?