Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Beste koop voor tv - gamen

Pagina: 1
Acties:

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Ik heb wat reviews bekeken van verschillende merken tv's maar word niet wijs van de verschillen.
Ik ben opzoek naar een tv vanaf 42" waarop je goed tv kan kijken films series via een wdtv.
maar die goed performance levert met gamen op de ps3-ps4
welke tv raden jullie aan en waarom?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Niet erg veel informatie in deze openingspost. Je hebt niet eens een budget genoemd of zelf een aantal potentiële modellen geselecteerd. Ik zou zeggen kijk eens naar de Panasonic plasma's uit ST60, GT60 en VT60 series en de Sony lcd's uit de W6, W8 en W9 series.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Wat is je budget? Heb je liever LCD of Plasma? Wil je een Smart TV? Wil je 3D?
Als je alleen al deze vragen beantwoord kan je in de pricewatch zelf al wat vinden. Doe eerst zelf wat research en kom met modellen aan die jou wel wat lijken.
Wij zijn ook maar gewoon tweakers, geen Media Markt personeel..

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Schopje naar CEA aangezien het om een aankoopadvies gaat. Verder met de heren hierboven, iets meer inzet had wel gemogen. De enige harde eis is "minimaal 42 inch" en dat verkleint de potentiële kandidaten niet significant.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Een 60ZT60 geeft wel een redelijk plaatje weer. Zou die bovenaan de verlangljst zetten.

Nickname does not reflect reality

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-11 02:18
Ik ben zelf op zoek naar een tv om op te gamen en ik kijk naar de sony w8 50" uit de review van Tweakers.
Kan ik voor dezelfde prijs (900 euro) en dezelfde grootte (50 inch) een tv met minder lag krijgen?
(de sony heeft een input lag van 22ms)

(excuus voor het kapen van het topic)

PSN: Space-o-saurus

• S1NN3D
  • Niet online
De Sony's staan bekend om hun zéér lage input lag. Die 22 ms is echt al ontzettend laag dus het heeft geen enkele toegevoegde waarde om een nog lagere lag te zoeken. Op die W8 kun je prima gamen.

edit:
Ter illustratie: de input lag database van hdtvtest.co.uk.

[ Voor 23% gewijzigd door S1NN3D op 24-04-2014 09:45 ]

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-11 02:18
S1NN3D schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:40:
De Sony's staan bekend om hun zéér lage input lag. Die 22 ms is echt al ontzettend laag dus het heeft geen enkele toegevoegde waarde om een nog lagere lag te zoeken. Op die W8 kun je prima gamen.

edit:
Super bedankt voor je reactie.
Het leek mij zelf best snel maar ik begon te twijfelen na een reactie van iemand onder de Sony review.
Ik ga met een gerust hart de tv halen :)

PSN: Space-o-saurus

• bartburg
S1NN3D schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:40:

edit:
Heb er geen budget bij gezet omdat dit voor mij niet uitmaakt de tv moet goed zijn de prijs maakt dan niet uit.
Heb net als een aantal van hierboven gekeken naar de sony 50" review van tweakers ziet er goed uit maar het liefst heb ik een tv zonder min punten ;)
De link naar hdtvtest is super ben die rustig aan het doorlezen
Bedankt voor de adviezen

• S1NN3D
  • Niet online
Kijk op hdtvtest.co.uk en filter dan eens op reviews van de laatste 12 maanden en als waardering reference level. Dan zie je twee mega-dure tv's van LG en Samsung en 4 plasma's van Panasonic. Betere tv's kun je niet kopen voor dat geld; die heb ik dus ook één staan.

• bartburg
ik twijfel tussen de KDL-46W905 en LG 47LA6918
de sony http://www.sony.nl/electronics/televisies/w900a-w850a-series
de LG http://www.lg.com/nl/televisies/lg-47LA6918-smart-tv

zijn er nog andere modellen die in de buurt komen van deze 2
de sony heeft goede reviews op game gebied voor de LG heb ik dit niet kunnen vinden maar qua design is die een stuk mooier.

• S1NN3D
  • Niet online
Dat zijn in mijn ogen geen vergelijkbare modellen. Die LG met een simpel paneeltje is veel te duur voor wat je er voor krijgt kan nog niet eens in de schaduw staan van de genoemde Sony's. Daar zou ik nog geen seconde over hoeven te twijfelen.

Edit:
En zelf zou ik direct weer een GT60 halen van Panasonic. :+

[ Voor 15% gewijzigd door S1NN3D op 25-04-2014 11:00 ]

Pagina: 1