Goedemorgen,
Ik was wel weer is toe aan een nieuwe PC. Heb de laatst BBG gebruikt, zover ik heb kunnen lezen zou het genoeg moeten zijn voor de dingen die ik wil.
Wil namelijke vooral gamen, liefst zo hoog mogelijke setting en kwaliteit. Denk beetje aan de laatste games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb een budget van €1500
Componenten/randapparatuur meenemen?
Alles wordt nieuwe aangeschaft, monitor wordt waarschijnlijk DELL, misschien dat jullie nog advies hier voor hebben ?
Voorkeuren
Geen voorkeuren.
• Ik wil graag binnenkort met 2 schermen werken, kan ik dat het beste op 1 videokaart doen of beter in SLI draaien ?
• Als ik SLI neem dan zal ik een hogere voeding nodig hebben of kan de huidige er wel mee door ?
• Ik laat het misschien in elkaar zetten door Azerty of ga zelf stoeien, heb hier geen ervaring mee maar
• Later koop ik er misschien nog 8GB RAM en een extra monitor bij (zelfde)
Ga je overklokken?
Ben ik wel van plan
Alvast bedankt voor de reacties
Ik was wel weer is toe aan een nieuwe PC. Heb de laatst BBG gebruikt, zover ik heb kunnen lezen zou het genoeg moeten zijn voor de dingen die ik wil.
Wil namelijke vooral gamen, liefst zo hoog mogelijke setting en kwaliteit. Denk beetje aan de laatste games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb een budget van €1500
Componenten/randapparatuur meenemen?
Alles wordt nieuwe aangeschaft, monitor wordt waarschijnlijk DELL, misschien dat jullie nog advies hier voor hebben ?
Voorkeuren
Geen voorkeuren.
• Ik wil graag binnenkort met 2 schermen werken, kan ik dat het beste op 1 videokaart doen of beter in SLI draaien ?
• Als ik SLI neem dan zal ik een hogere voeding nodig hebben of kan de huidige er wel mee door ?
• Ik laat het misschien in elkaar zetten door Azerty of ga zelf stoeien, heb hier geen ervaring mee maar
• Later koop ik er misschien nog 8GB RAM en een extra monitor bij (zelfde)
Ga je overklokken?
Ben ik wel van plan
Alvast bedankt voor de reacties
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87X-D3H | € 111,32 | € 111,32 |
| 1 | MSI GeForce GTX 780 Gaming | € 428,- | € 428,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Cooler Master VS V550S | € 77,90 | € 77,90 |