Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laserprinter kopen/onderhoud

Pagina: 1
Acties:

• renevd88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:52
Hey

Ik ben van plan om een nieuwe laserprinter te kopen. Ik heb wat rond gekeken in de pricewatch en kwam daar een goedkope HP tegen met goede beoordelingen.

#ProductPrijsSubtotaal
1HP LaserJet CE285A€ 53,25€ 53,25
1HP Laserjet Pro P1102w€ 71,39€ 71,39
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 124,64

Nu gaat mijn vraag niet zozeer over de printer zelf maar meer over het regelmatige vervangen van de toner/drum. Voor zover ik weet moeten bij een laserprinter de toner en drum beide vervangen worden na een tijdje maar ik kan over de drum vrijwel niks vinden bij deze printer.

De toner vervangen lijkt me logisch (als hij leeg is) maar moet bij deze printer ook de drum vervangen worden? En maakt het hierbij nog uit of ik de officiele toner pak (uit de tabel) of een goedkoop huismerk zoals uit de link hieronder?

http://www.goedkoopprinte...irtuemart_category_id=123

Alvast bedankt!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

De drum zit bij in de toner cartridge

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQKhI3pfHcrRcMzNzIyqUKsbdtiJhR03f574zovgy9XXH5gn7cG4A

[ Voor 66% gewijzigd door Fish op 21-04-2014 22:21 ]

Iperf

• renevd88
Ok handig. Dus bij elke vervanging van de toner wordt automatisch de drum ook vervangen? Ik neem aan dat dit ook bij de 'huismerk' toners het geval is?

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:30

Standeman

Prutser 1e klasse

Yup, anders heb je geen helemaal geen drum ;)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• renevd88
Oja, ik vroeg me nog 1 ding af. Is het mogelijk om deze printer zonder netwerk op 2 computers aan te sluiten via de usb-kabel? (1pc is xp en heeft geen internet meer) Misschien een soort van usb-split kastje ofzoiets?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Er zijn een soort usb schakelaars ja. maar ik zou daar niet blij van worden

Je kan hem aansluiten en sharen/delen. Dan moet moet de pc waar die op is geshared wel ook aanstaan. dan gaat de rest via bijvoorbeeld het netwerk

Iperf

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
printer met netwerk EN usb poort ? 1tje via netwerk andere op usb? :-)

en usb switches werken (als je een goede hebt) best goed hoor, heb er 1 voor een scanner :-) door op scrolllock te drukken 2x achter elkaar schakelt die naar de betreffende PC :-)

404 Signature not found

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wacht even
Verbinding (printer) 802.11b, 802.11g, 802.11n, USB 2.0
Wat dacht je van alleen 220 naar de printer en alles via het(draadloze) netwerk ?
De usb heb je nodig voor de 1e keer configureren daarna niet meer

[ Voor 20% gewijzigd door Fish op 22-04-2014 17:37 ]

Iperf

Pagina: 1