Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft rondt overname telefoondivisie Nokia vrijdag af

Pagina: 1
Acties:

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Daarnaast liet de softwarereus weten dat het naast de in totaal 32.000 Nokia-medewerkers ook nog 21 topmannen in China overneemt.
http://blogs.technet.com/...map=[".U1UnOgablcs.like"]
· The original deal had all employees in Nokia’s Chief Technology Office continuing with Nokia. We’ve adjusted the agreement so the 21 employees in China working on mobile phones will join Microsoft and continue their work.
  • Ik lees niets terug over topmensen op het blog van MS.
  • Ik lees ook niets over het overnemen van 32.000 Nokia medewerkers, er staat immers dat de medewerkers van het Chief Technology Office bij Nokia blijven werken. MS neemt het Nokia Devices and Services deel over.

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
Van die topmensen was een fout met vertalen. Het gaat om medewerkers van de afdeling van de technische staf aldaar. Dit heb ik aangepast.

Overigens is het niet zo dat die mensen bij Nokia blijven werken. Zoals je leest, neemt Microsoft ze alsnog over. Die 21 werknemers komen dus bovenop de 32.000 medewerkers die Microsoft in totaal van Nokia overneemt, zoals met de overname werd aangekondigd. Zie ook: nieuws: Microsoft neemt grote delen van Nokia over

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky