Toon posts:

Wijziging User Review - [eddie4nl] [*geanonimiseerd*]

Pagina: 1
Acties:
  • 543 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteur:
  • eddie4nl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-02 14:39

eddie4nl

Bij deze user review is niet echt sprake van een geschil. Derhalve neem ik dus geen contact op met verkopende partij.

Er is alleen een foutje gemaakt bij het selecteren van de juiste advertentie. Graag zou ik zien dat deze aangepast wordt naar de bijbehorende advertentie (van de PvR).

Bij voorbaat dank!

P.S. Ook de titel is misgegaan. Graag het tweede deel veranderen naar [eddie4nl] [*geanonimiseerd*].

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 09-01-2025 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wijzigen van de gekozen advertentie kunnen we ook niet. Een oplossing zou zijn de feedback verwijderen en dan kun je de andere gebruiker vragen een nieuwe feedback te plaatsen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag de feedback van een andere advertentie laten verwijderen. Die van de bol.com couponcode.

Zouden jullie in ieder geval de topic titel van deze thread willen corrigeren? Dat kunnen jullie toch doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:12:
Ik zou graag de feedback van een andere advertentie laten verwijderen. Die van de bol.com couponcode.

Zouden jullie in ieder geval de topic titel van deze thread willen corrigeren? Dat kunnen jullie toch doen?
Volg daar de procedure even voor aub. We gaan niet eenzijdige feedback verwijderen.
En aangezien we je niet bij je oorpspronkelijke vraag kunnen helpen beschouw ik dit topic nu als afgehandend.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.