Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarschuwing tijdens het opstarten over de fan

Pagina: 1
Acties:

• sebas156
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-03 16:19
Ik heb de kast van mijn computer laten vervangen, maar hij geeft nu een melding tijdens het opstarten:

"ERROR: System Fan Has Failed.
Service PC to prevent damage to the system."

Nu heb ik natuurlijk al in de computer gekeken, maar de fan draait gewoon. Wat zou hier het probleem kunnen zijn?

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:29
Zit de CPU Fan wel op de aansluiting die oorspronkelijk voor de CPU fan is gemaakt.

Cloud ☁️

• sebas156
Downloader91 schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:48:
Zit de CPU Fan wel op de aansluiting die oorspronkelijk voor de CPU fan is gemaakt.
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Ik heb de verhuizing zelf niet gedaan. In ieder geval draait de CPU fan gewoon. Dit zorgt dan verder toch niet voor problemen neem ik aan? Is het dan nodig om op te lossen, naast het feit dat ik elke keer op F2 moet drukken tijdens het opstarten?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je kan de melding gewoon op ignore zetten in de BIOS.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:29
sebas156 schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:53:
[...]

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Ik heb de verhuizing zelf niet gedaan. In ieder geval draait de CPU fan gewoon. Dit zorgt dan verder toch niet voor problemen neem ik aan? Is het dan nodig om op te lossen, naast het feit dat ik elke keer op F2 moet drukken tijdens het opstarten?
Nee als de fan gewoon draait zal dit niet voor problemen zorgen, zoals de reactie hierboven kan je deze melding ook in de bios uitzetten.

Cloud ☁️

• sebas156
Mooi. Bedankt voor de hulp
Pagina: 1