Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[TV] Sony KDL-50W805B vs KDL-50W828B vs Ander

Pagina: 1
Acties:

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 18:24
Van de hedendaagse tv's heb ik relatief weinig kennis, na veel zoekwerk heb ik een aantal zaken kunnen vinden. Hieronder heb ik deze geformuleerd, ze zijn wel vrij generiek.

De TV wil ik gaan gebruiken om o.a. uitzending gemist en netflix mee te kijken, films kijken gebeurt via een Dune HD, voor geluid komt er een losse versterker en boxen.

Zelf ben ik aan het kijken naar een TV rond de 50 inch, geluk is dat er een mooie review op tweakers staat betreffende de nieuwe 2014 modellen van Sony, echter had ik een ander model gevonden. Maximaal wil ik 1000 euro willen uitgeven voor een TV, minder is altijd beter.

Nu vraag ik mij af wat is het verschil tussen deze 2 TV's, of kan ik wellicht beter naar een ander model/merk/type kijken. Hopelijk kunnen jullie mij hierin helpen een goeie afweging te maken.

Persoonlijke eissen:
- Rond de 50 inch,
- Audio return channel,
- Max 1000 euro,

Gevonden adviesen:
- 200 hz of meer,
- Zo hoog mogelijk contrast.

Sony KDL-50W828B:
SONY 50 INCH FULL HD 3D LED SMART TV (KDL50W828)

De Sony KDL-50W828 is en Full HD LED-tv met een zeer dun ontwerp. De Full HD zorgt voor een prachtig beeldkwaliteit en daarnaast zorgt de X-Reality PRO voor fijnere details, mooiere kleuren en een beter contrast. Films komen tot leven in de huiskamer dankzij een sensationeel 3D-effect. Het gebruik van internet kan ook op de Sony KDL-50W828 door de ingebouwde WiFi. YouTube-films kijken of Skypen met vrienden op een scherm van 50 inch (127 cm) was nog nooit zo gemakkelijk! Dit nieuwe model van Sony beschikt over een Motionflow van 800 Hz. Waardoor snelle beelden niet haperen maar buitengewoon vloeiend in elkaar overlopen. De beelden bij een wedstrijd of actiefilm waren nooit eerder zo scherp.

Specificaties
Pluspunten KDL50W828
Full HD LED
50 inch (127 cm)
3D
Smart-tv
X-Reality PRO
400 Hz Motionflow
4x HDMI
Inclusief 2x 3D brillen
Beeld

Met deze tv geniet je van subliem beeld, waar je ook naar kijkt. De X-Reality Pro engine analyseert en verbetert het beeld, zodat je altijd het beste beeld hebt. Kleuren zijn levendig, het contrast is hoog en het beeld is haarscherp. Snelle beelden worden helder en vloeiend weergegeven. Dit komt door 400 Hz Motionflow XR. Je hoeft dus niks van de actie te missen.

3D

Voeg een extra dimensie toe aan films met de 3D-functie. Het lijkt net alsof je zelf in een een film speelt. Vliegtuigen scheren over je hoofd, auto's rijden recht op je af. 3D biedt een veel intensere kijkervaring dan standaard 2D-beeld. Durf jij het aan?

Live Football Mode

Heb je geen kaartjes voor je favoriete voetbalclub? Geen nood, met Live Football Mode van Sony heb je altijd een plek in het stadion! Het gejuich van supporters klinkt luider en schijnbewegingen van je favoriete speler worden vloeiend weergegeven. Als er geen wedstrijd op tv is blader je eenvoudig door voetbalvideo's op de FIFA-website.

Screen mirroring

Bekijk video's en foto's van apparaten zoals je smartphone of tablet op het grote scherm. Via een draadloze verbinding kun je al je media op de tv vertonen. Het bekijken van vakantiefilmpjes was nog nooit zo makkelijk!

Sony KDL-50W805B:

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als ik een lcd moest kopen, zou ik ook naar de Sony's gaan kijken. Maar dan alleen als het echt moest. Als het ff kan zou ik nog altijd liever een ST60 of GT60 van Panasonic proberen te kopen aangezien deze naar mijn mening de beste beeldkwaliteit zullen leveren.