Toon posts:

Reference GTX 770

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, weet iemand waar ik een reference GTX 770 kan kopen van Nvidia zelf? Het liefst in Nederland. :) Ik heb al wat zitten googlen maar ik kan enkel de producten van Asus, MSI, PNY en Gigabyte vinden.

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-02 20:00
Waarom wil je perse een reference GTX770? Is alleen maar duurder. Maar als je er echt één wil: pricewatch: EVGA GeForce GTX 770 2GB SuperClocked. Voor dat geld kan je ook een GTX780 kopen.

Verwijderd

Inderdaad, waarom wil je een reference GTX 770? Deze zijn vaak veel slechter dan kaarten van bijvoorbeeld MSI of Asus. Ook zijn ze luidruchtiger dan aftermarket koelers. Ben dus wel benieuwd naar je reden waarom...

• peakrever
Ook omdat je voor de prijs van een reference GTX770 al een GTX780 kan kopen. Zonde van je geld imo.

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Arthur-M. schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:14:
Waarom wil je perse een reference GTX770? Is alleen maar duurder. Maar als je er echt één wil: pricewatch: EVGA GeForce GTX 770 2GB SuperClocked. Voor dat geld kan je ook een GTX780 kopen.
Wow die is veel te duur - ik heb voor minder een MSI 780Ti TF gekocht en die is veel sneller

Verwijderd

Precies!! Dat is het hem, waarom zou je een reference willen, als die lang niet zo goed is voor het geld dat je erin stopt. Daarom zou ik van de TS willen weten waarom hij een reference design wil.

• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-01 15:31

waseland

War... war never changes

Dit is toch wel een van de meest aparte threads die ik heb gezien in een tijdje (No offense), ik ben ook wel benieuwd naar zijn reden...

• peakrever
Waarschijnlijk is zijn reden dat hij de reference GTX770 mooier vind. Een andere reden zou ik namelijk echt niet kunnen bedenken. En inderdaad dit is een heel raar topic. Type GTX770 in in de pricewatch en je hebt 'm.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02 14:58
nVidia verkoopt geen reference design: ze verkopen alleen de chipset, je raadt het al: aan de kaartbouwers. De reference design is een... Ja, referentie voor de kaartbouwers waarmee ze zelf een koeler kunnen ontwerpen.

[ Voor 9% gewijzigd door BeefHazard op 22-04-2014 02:10 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:19
De enige rede die ik me kan voorstellen dat iemand een referentie kaart wil als hij/zij erg slechte airflow heeft(en een kast waarin weinig mogelijk m.b.t. airflow)

Een blower-style kaart blaatst namelijk de lucht gelijk naar buiten, terwijl een aftermarket model de lucht in je kast dumpt.

Als je dan zo graag een referentie kaart wil neem dan deze, pricewatch: EVGA GeForce GTX 780 3GB NVIDIA Cooler
Deze 780 reference is goedkoper dan de 770 reference (logica :P)

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:49:
Inderdaad, waarom wil je een reference GTX 770? Deze zijn vaak veel slechter dan kaarten van bijvoorbeeld MSI of Asus. Ook zijn ze luidruchtiger dan aftermarket koelers. Ben dus wel benieuwd naar je reden waarom...
Ik gebruik zelf al JAREN reference kaarten en heb nog nooit een overleden kaart gehad.

De rede dat ik reference koop is omdat ik altijd Arctic Accelero koelers gebruik. En dat kan met een custom PCBs nog wel eens problemen geven.

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:28
De reference GTX 770 is alleen gemaakt als placeholder zodat de fabrikanten hun aftermarket koelers konden klaarstomen, je zult ze bijna niet gaan vinden, en anders zijn ze veel te duur en hebben ze geen pluspunten ten opzichte van de aftermarket koelers.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Pagina: 1