Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ulead GIF Animator & Windows 7

Pagina: 1
Acties:

• broflodge
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-11 10:34
Hallo,

Namens iemand op een ander forum (heus!) de volgende vraag:
Is er een manier om Ulead GIF Animator onder Win7 aan de praat te krijgen? De persoon in kwestie meldt dat U32VIDEO.dll kuren geeft (foutmelding). Ik weet dat het hier een antiek (ruim 10 jaar oud) stukje software betreft, maar vraag het toch even. Compatibiliteits-modus is geprobeerd en ik heb hem voorgesteld het met een virtuele machine te proberen, maar dat lijkt een brug te ver.
Misschien kan een nog deskundiger persoon hulp bieden of iemand definitief uit de droom helpen?

Dank voor de aandacht,
broflodge

You are not an individual. You are a data cluster_

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het zou prettig zijn als je de volgende keer duidelijke beschrijving van het probleem geeft,met "U32VIDEO.DLL heeft kuren" kunnen wij natuurlijk niet veel.
Daarbij zou een overzicht van wat je zelf al geprobeerd hebt om het werkend te krijgen ook prettig zijn, zodat wij niet met mogelijke oplossingen komen die je zelf al geprobeerd hebt.

Wat betreft dit programma ga je het nog moeilijk krijgen ben ik bang, volgens Google ben je niet de enige met het probleem. Hier is iemand die een oudere versie (uit 2000) van het programma wel werkend krijgt onder Win7, maar de ontwikkelaar (Corel) doet er verder helemaal niets meer mee, dus als dat niet werkt zul je toch echt met een Virtual Machine aan de slag moeten.

Verder verplaats ik je topic even naar CSA omdat de werking van een programma niets met GFX te maken heeft :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• broflodge
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-11 10:34
Volgens Rick van het JFK Assassination Forum (om even de suggestie weg te werken dat het MIJN probleem is) verschijnt het volgende bericht in beeld als hij UGA 3.0 start:

"Unable to read version information from
<pad naar U32VIDEO.DLL>
insufficient memory or system resources low"

Rick zit in het buitenland en heeft volgens mij niet zoveel verstand van computers in het algemeen. Afgaande op hetgeen hij gemeld heeft, is het wat hem betreft zijn kennis te boven. Forumleden hebben ook al suggesties gegeven. Ik heb hem nu voorgesteld zijn oude XP machine maar weer te gebruiken voor zijn werk met UGA. Had ie nog niet bedacht.

Wat betreft het plaatsen van de post in het verkeerde 'hokje': mijn excuses, ik dacht echt op de goede plek te zijn: bij Client Software denk ik aan Firefox/Filezilla/Thunderbird en dergelijke!

You are not an individual. You are a data cluster_