Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft Mobile Oy

Pagina: 1
Acties:

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:36
nieuws: Gerucht: Nokia gaat Microsoft Mobile Oy heten

Tip voor de auteur van dat artikel: Lees de reacties en verwerk het kritiek:

1) MS heeft Nokia niet overgenomen. Slechts een deel ervan. Het deel wat telefoons maakt. Dat is gelijk ook de reden dat dat deel niet Nokia kan blijven heten, anders zouden er twee bedrijven Nokia heten. Je ziet ook dat in de reacties dat niet helemaal duidelijk is.
2) Oy betekent BV in het Fins maar het wordt in het artikel gebracht als deel van de naam. Met de overgang naar "Tweakers" werd toch ook niet "Tweakers B.V." overal gebruikt? Noem het dus gewoon Microsoft Mobile.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, ik vind het ook een slecht artikel. Oy is een finse rechtsvorm, waarom wordt dit in de titel gezet?

[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 21-04-2014 09:23 ]

Verwijderd

oi Tweakers...
...doe eens corrigeren!

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
Bauke is er nu niet dus heb ik het voor hem iets herschreven, zodat duidelijk is dat Oy een rechtsvorm is.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 14:13

player-x

Disruptive by design

Als een artikel inhoudelijk word veranderd is het wel zo netjes om met een Edit: aan te geven dat het veranderd is.

Nu staan er een reeks reacties die nergens meer op slaan, terwijl die ten tijde van de originele post zeker wel relevant waren.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
Done

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

Pagina: 1