id voor toetsenbord mod

Pagina: 1
Acties:

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:11
hej, ik weet niet of er iemand binnenkort zen toetsenbord wou gaan veranderen, maar ik heb wel een idtje voor die gene

-----------

haal al je toetsen uit je toetsenbord, en vervang deze door doorzichtige. doe daarna allemaal ledjes in die doorzichtige knopjes en je hebt een heel erg lichtgevend toetsenbord >:)

ik ben benieuwd of iemand dit gaat doen en als iemand het heeft gedaan, post er pics van :)

(jah, kan het zelf niet doen wegens geldgebrek :r anders had ik het wel gedaan)

vinden jullie dit een goed id? of juist helemaal niet... laat het eff weten :7

• Dennis
  • Laatst online: 00:07
Klinkt wel vet stoer, maar het lijkt me leuker dat een ledje gaat branden pas als je de toets indrukt.

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Ja en hoe kom je aan doorzichtige toetsen ????? ik vraag me af of die wel bestaan. maar als je dan toch al je toetsjes gaat vervangen why dan niet een geheel doorzichtig tb .... ???

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• answer_man
Op zaterdag 09 juni 2001 18:08 schreef dennisdotcom het volgende:
Klinkt wel vet stoer, maar het lijkt me leuker dat een ledje gaat branden pas als je de toets indrukt.
hehe ook kewl id ja :) krijg je het id dat je vingers echt impact maken met het toetsenbord :)

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25
je wordt alleen wel gek als je een groot verslag s'nachts moet maken >:)

• Dennis
  • Laatst online: 00:07
Op zaterdag 09 juni 2001 18:12 schreef tinus1983 het volgende:
je wordt alleen wel gek als je een groot verslag s'nachts moet maken >:)
Kun je al je discolampen wel weggooien :D

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 21:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
leuk idee maar waar wou je in godesnaam die toetsen vandaan halen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• D-Devil
  • Laatst online: 05-12-2022
Koop een Macintosh... hebbie alles in kleurtjes.. makkelijk doorzichtig en ledjes erachter... :9

Freelance tweaker

• answer_man
nou dan plak je er zelf de letters op ;)

maar goed. die doorzichtige toetsen zal ik wel eens naar informeren hier in de buurt, en dat laat ik dan wel weer weten >:)

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Dit lijkt me idd kewl. Volgens mij ben je wel teringlang bezig met solderen en prutsen, en misschien krijg je nog wel ruimte gebrek ook, maar het ID is errug kewl.

Verwijderd

yah ik ga snel me toetsenbord doorzichtig verfen!

• F0kke
  • Laatst online: 02-07-2025
Mensen! Dit bestaat al, een keyboard met ledjes. Inderdaad, wanneer de toets in wodrt gedrukt gaat het ledje branden. Ik heb een paar maanden geleden ergens die dingen tekoop zien staan, ben alleen de url kwijt :'( ... Ze kostten iets rond de $40 geloof ik. Ik zal even heel goed zoeken of ik de url kan vinden, want het is al een poos geleden. (Het is een Amerikaans bedrijf dat ze verkoopt)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

Epsilon

ik vindt dat keyboard van VH wel erug cool :
Afbeeldingslocatie: http://www.virtualhideout.net/guides/keyboard_el/07s.jpg

ziet er erug vet uit. Maar wee iemand nog waar je die neon snoer kan kopen??

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zaterdag 09 juni 2001 23:12 schreef EvilFox het volgende:
Mensen! Dit bestaat al, een keyboard met ledjes. Inderdaad, wanneer de toets in wodrt gedrukt gaat het ledje branden. Ik heb een paar maanden geleden ergens die dingen tekoop zien staan, ben alleen de url kwijt :'( ... Ze kostten iets rond de $40 geloof ik. Ik zal even heel goed zoeken of ik de url kan vinden, want het is al een poos geleden. (Het is een Amerikaans bedrijf dat ze verkoopt)
Shit.. dat heeft een erome hebbeding-factor. :)
Zouden die er ook in een Natural-uitvoering zijn?

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 22:40 schreef QuAd-dUnCAn het volgende:
yah ik ga snel me toetsenbord doorzichtig verfen!
Dan ben je het strax kwijt... :):)

Heb je alsnog een kabeltje nodig :P:P

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 23:50 schreef epsilon het volgende:
[afbeelding]

dit wou ik eerst ook doen met mijn toetsenbord.. en had daar dan ook alle info enzo voor.. tis dat het hele forum is gecrashed, anders had je zo ff naar die post kunnen gaan.. maaruh.. je kan die dingen bestellen via virtual hideout.. dan gaat dat via america... ofzo.. maar dan kost dat $89,- en dat was mij iets teveel.. dus ik ga het nu met LEDjes doen.. 10 LEDjes heb ik zat aan.. die ga ik dat gewoon tussen de toetsendoor laten schijnen;) mja.. maar dit idee wat hier is.. lijkt me ook wel heel vet.. maar daar zal ook wel weer een prijsje aanhangen :(

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25
Kan je die ledjes ook uitschakelen als je e niet aan wilt hebben staan??

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 00:18 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]

Dan ben je het strax kwijt... :):)

Heb je alsnog een kabeltje nodig :P:P
gewoon het snoertje vanuit je ps2 of usb volgens naar je keyboard :P
nieuw idee: neem uv ledjes, die zie je ok niet! dan is het helemaal doorzichting!

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 23:50 schreef epsilon het volgende:
[afbeelding]

conrad.nl en zoeken op "Ieon" (geloof ik) kost tusse de 40,- en 50,- het is de kleur die de prijs maakt!

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 18:08 schreef dennisdotcom het volgende:
Ja, maar dan zit je vinger erop en zie je niets :) Zoveel licht geef een led nou ook weer niet. Je kan beter dan gewone lampjes erin doen zodat je hele vinger verlicht wordt :P

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Op zondag 10 juni 2001 11:05 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Ja, maar dan zit je vinger erop en zie je niets :) Zoveel licht geef een led nou ook weer niet. Je kan beter dan gewone lampjes erin doen zodat je hele vinger verlicht wordt :P
Als je het nou zo doet dat alle lampen in je kamer aan en uit gaan als je aan het typen bent :9~

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

alle lantarenpalen! en de telefoon die overgaat! en metteen via je boxen dat icq typgeluidje! en de deurbel, autoclaxon, magnetron, koffieautomaat etc

Verwijderd

hmm zon bouwlamp heeft toch ook wel wat :)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 02:18 schreef tinus1983 het volgende:
Kan je die ledjes ook uitschakelen als je e niet aan wilt hebben staan??
tuurlijk... als je ze nouw eens aan een batterijtje doet, schakelaartje ertussen. klaar is kees;)
Pagina: 1