Hallo tweakers,
Ik ben eergister begonnen met het bouwen van een game pc voor een bekende, nu denk je "wat 3 dagen maakt hij dat ding in een steen".
nee, de computer stonde dezelfde avond nog in elkaar maar het
1e probleem is: de videokaart geeft geen beeld (fans gaan wel draaien, is getest in mijn eigen systeem en de kaart werkte gewoon)
2e probleem is: Toen ik een USB wifi reciever in het moederbord duwde kreeg ik een een blue screen. (3x geprobeerd)
3e probleem is: de computer wil niet aflsuiten. als ik op afsluiten druk dan staat er er heel lang afsluiten met zon rondje....)
nu denken jullie allemaal: "we kunnen niet helpen zonder specs"
hier komen de specs:
Intel I5-4440
gigabyte ga-b85m-d3h
Crucial ballistix 8gb ram
XFX Radeon HD7970
SeasonicS12II-bronze 520w
meer weten vraag het
groetjes,
henrik-arjen
Ik ben eergister begonnen met het bouwen van een game pc voor een bekende, nu denk je "wat 3 dagen maakt hij dat ding in een steen".
nee, de computer stonde dezelfde avond nog in elkaar maar het
1e probleem is: de videokaart geeft geen beeld (fans gaan wel draaien, is getest in mijn eigen systeem en de kaart werkte gewoon)
2e probleem is: Toen ik een USB wifi reciever in het moederbord duwde kreeg ik een een blue screen. (3x geprobeerd)
3e probleem is: de computer wil niet aflsuiten. als ik op afsluiten druk dan staat er er heel lang afsluiten met zon rondje....)
nu denken jullie allemaal: "we kunnen niet helpen zonder specs"
hier komen de specs:
Intel I5-4440
gigabyte ga-b85m-d3h
Crucial ballistix 8gb ram
XFX Radeon HD7970
SeasonicS12II-bronze 520w
meer weten vraag het
groetjes,
henrik-arjen