Dreigende tweaker over niet soepel lopende deal wou5er

Pagina: 1
Acties:
  • 851 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:58

trixx

-CTU- SuiZide

Topicstarter
Dit is nieuw voor mij op tweakers. Nog nooit iemand als dit meegemaakt. Ik zal de berichtgeving hieronder neerzetten voor de volledigheid maar tweakers die dreigen horen volgens mij niet thuis op tweakers überhaupt.

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 20-04-2014 16:20 ]

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 20:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Kom maar langs je hebt mijn adres en dan kijken we wat er gebeurt.
Dit is dan wel weer een dreiging van jou kant, de discussie is een beetje verhit en dat kan gebeuren. Jij hebt je pakket en hij heeft zijn geld, klaar. Niet meer verder mee in discussie gaan.
Het feit dat een gewone brief gevolgd kan worden is bij mij toch niet bekent. Enkel pakketten. Daarnaast als ik een telefoon in een bubbelenvelop steek vervolgens postzegels op plak en daarna verzend via de brievenbus, dan heb jij ook geen bewijs dat die verzonden is! Het is zoals het is!
Het volgen van brievenbus pakketten is volgens mij een heel recent iets, zag het laatst ook pas voor de eerste keer dus ik vind ook niet dat je hem dit kwalijk kunt nemen. Als er inderdaad gewoon een bubbelenvelop door de brievenbus is gegaan met postzegels heb je geen bewijs. In de winkel krijg je inderdaad nog een bonnetje van je betaling.

Eind goed al goed, laat het zitten en ga verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:47
In je laatste bericht verlaag je jezelf tot hetzelfde niveau, beetje jammer.

Ik zou het er ook bij laten zitten, elkaar negatieve feedback geven heb je ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:19
Jullie hebben een onenigheid. Ongeacht wie er "gelijk" heeft vindt ik het, om het subtiel te zeggen, niet sjiek om persoonlijke berichten van iemand anders zomaar openbaar te maken.

Het onderliggende zakelijke geschil is ook nog eens opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

Topicstarter
nielsn schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:52:
In je laatste bericht verlaag je jezelf tot hetzelfde niveau, beetje jammer.

Ik zou het er ook bij laten zitten, elkaar negatieve feedback geven heb je ook niets.
Dan mis je het idee van feedbacks helemaal. Dat is juist om aan te tonen hoe verkopers zich gedragen dacht ik zelf. Op het moment dat je dat laat gaan is het systeem niet meer relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

Topicstarter
bszz schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:01:
Jullie hebben een onenigheid. Ongeacht wie er "gelijk" heeft vindt ik het, om het subtiel te zeggen, niet sjiek om persoonlijke berichten van iemand anders zomaar openbaar te maken.

Het onderliggende zakelijke geschil is ook nog eens opgelost!
Of het chique is of niet laat ik in het midden. Ik doe het liever ook niet maar zonder de berichtgeving volledig neer te zetten is het niet echt mogelijk om aan te geven hoe de verkoper reageert. Zakelijk geschil is ook niet waarom ik dit hier neer zet. Ik zet dit neer om het gedrag van een verkoper aan te kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Twee kleine kinderen die allebei niet weten hoe de post werkt, wat fatsoensnormen zijn, en waar je aangifte van kan/moet doen...

Prive-communicatie kopieren op het forum is trouwens ongewenst, en persoonsgegevens al helemaal!

[ Voor 28% gewijzigd door RemcoDelft op 20-04-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:19
trixx schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:09:
[...]

Of het chique is of niet laat ik in het midden. Ik doe het liever ook niet maar zonder de berichtgeving volledig neer te zetten is het niet echt mogelijk om aan te geven hoe de verkoper reageert. Zakelijk geschil is ook niet waarom ik dit hier neer zet. Ik zet dit neer om het gedrag van een verkoper aan te kaarten.
Twee constateringen:

1. Ik zal het iig nooit in mijn hoofd halen jou een privebericht te sturen
2. De toon maakt je communicatie niet echt constructief

Verder een vraag:

Wat wil je met je topic bereiken? Ik zie de waarde er namelijk niet van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-10 21:30
Beide de fout in, zand erover.

"Tweakers" zijn niet vrij van bepaald gedrag, spiegelmomentje.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb de privé-berichten en persoonlijke informatie uit je post verwijderd. Verder mag iemand van V&A kijken wat er verder met dit topic moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaar is klaar, denk ik dan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.