Waarom staat er als je zoekt linksboven de tijd die ie erover gedaan heeft? (ik neem ten minste aan dat dat het is)
Ja, dat is het. Zal wel zijn om de belasting van de server te meten etc, ivm de geheugenupgrade, om verschillen te bekijken.
Ze hadden die functie voor BC3 toch uitgeschakeld om te zien wat het verschil qua load was?
Hiermee zullen ze wel de load willen meten, hoelang zo'n opdrachtje erover doet voordat ie klaar is
Duss, ik maak me er niet druk om, vind het eiglk wel geinig
edit: debug info dus
Hiermee zullen ze wel de load willen meten, hoelang zo'n opdrachtje erover doet voordat ie klaar is
Maar anderen vinden het wel erg... dus waarom maken ze het niet mod-only?Op zaterdag 09 juni 2001 18:55 schreef jan-marten het volgende:
Ze hadden die functie voor BC3 toch uitgeschakeld om te zien wat het verschil qua load was?
Och, wat hebben moderators eraan?Op zaterdag 09 juni 2001 19:30 schreef Blue-eagle het volgende:
Maar anderen vinden het wel erg... dus waarom maken ze het niet mod-only?
ik vind het ook wel geinig... wat is er nou irritant aan dan? 
5.072566986084

rara, waar zocht ik om?
5.072566986084
rara, waar zocht ik om?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
'waarom tijd bij de search'Op zaterdag 09 juni 2001 20:35 schreef HaaZie het volgende:
ik vind het ook wel geinig... wat is er nou irritant aan dan?
5.072566986084
rara, waar zocht ik om?
resultaten 1 - 45
Pagina: 1