Whether you turn to the right or to the left, your ears will hear a voice behind you, saying, ‘This is the way; walk in it. | Isaiah 30:21
Corsair 750w modulair gold class
Samsung evo ssd 120gb
Wd 750gb 7200rpm hdd
Bluray brander
Midi tower nzxt lexa s
T gaat mij ook voornamelijk om gamen
[ Voor 20% gewijzigd door S_Sonic1984 op 20-04-2014 13:43 ]
Whether you turn to the right or to the left, your ears will hear a voice behind you, saying, ‘This is the way; walk in it. | Isaiah 30:21
R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger
Verwijderd
Als je hier naar kijkt, zou ik dan ook gaan voor de Extreme6. Deze heeft meer aansluitmogelijkheden op de achterkant en heeft meer pci sloten.
Natuurlijk heeft schoonheid er ook wat mee te maken. De Extreme6 heeft een goud-zwart kleurthema, maar de Fatal1ty heeft weer een zwart-rood thema. Ik weet niet of je pc ook in een bepaalde kleur is, maar dat zou ook nog mee kunnen tellen.
Mijn persoonlijke mening zou uitgaan naar de Extreme6, maar uiteindelijk is het jouw besluit.
als je op de site van Asrock zelf kijkt zie je dat er wel degelijk SPDIF opzitwheez50 schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:48:
Verschil tussen de twee moederborden is vooral het formaat. ATX vs MicroATX. Daarnaast heeft de fatality volgens opgaaf op tweakers pricewatch geen digitale geluid uit. Kan van invloed zijn
R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger
Ik zou dan juist niegen naar de UD3H aangezien die blauwe koelblokken heeft...?
[ Voor 47% gewijzigd door Thomg op 20-04-2014 15:47 ]
Verwijderd
De Fatal1ty is altijd al een beetje "eh" geweest, de Extreme6 is eigenlijk wel degelijk.
Waarom geen MSI/Gigabyte?
Mocht je kunnen leven met de despicabele levertijd...
pricewatch: MSI Z77A-GD65
Qua gigabytes, de UD3H heb ik zelf gehad en was eigenlijk een best wel degelijk moederbord.
pricewatch: Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Probleem was alleen dat 2133 Mhz geheugen niet lekker wilde draaien erop.
De D3H is ook een prima optie als je niet van plan bent SLI/CFx te draaien.
pricewatch: Gigabyte GA-Z77X-D3H
Qua Asrocks, de Extreme4 is een degelijke moederbord die ( en dat lijkt mij ) alle features heeft die je nodig hebt.
pricewatch: ASRock Z77 Extreme4
Anders is er ook nog de Extreme6 die je zelf hebt aangehaald.
pricewatch: ASRock Z77 Extreme6
Qua asussen, iets minder aantrekkelijk.
De enige "redelijke" bang voor de buck moederbord is de LX2...
pricewatch: Asus P8Z77-V LX2
Deze brengt wat minder features dan de andere borden in dezelfde prijsrange, maar als jij een asus wilt kan het hier moeilijk mis gaan.
Wat ik zelf aan zou raden is een D3H en een upgrade naar een 280X.
Oh, crossfire 270X, UD3H
[ Voor 3% gewijzigd door Thomg op 20-04-2014 16:45 ]