Rome II loopt vast na een campaign gevecht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Rome II Total War geinstalleerd en die werkt erg goed. Echter heb ik een probleem;

Nadat ik een gevecht afgemaakt heb en het scherm over gaat in de battle report waarop staat hoeveel iedere zijde verloren heeft loopt het spel vast. Het scherm blijft daarop staan en het geluid gaat wel verder. Dit is niet altijd zo geweest maar nu doet die dit wel na ieder gevecht waardoor ik dus niet meer een campaign kan spelen. Ik heb ook al een paar keer een nieuwe campaign gestart dus ligt ook niet aan een corrupte saved game.

Mijn specs:
-i7 4700mq
-GTX 860M 2gb GDDR5
-16gb DDR3L

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Total War: Rome II

Heb je meer geluk denk ik. Ik ga er vannuit dat al je drivers up to date zijn. Zo niet update eerst al je drivers.

Meest simpelste is je de game cache verifyen (ik neem aan dat je hem op steam hebt). Rechtermuisknop op de titel->options->verify game cache.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden, blijkt dat Nvidia standaard in zijn settings op energievebruik kijkt. Dus tijdens het laden draait deze bijna niet omdat er geen zware graphics verwacht worden. In de instellingen aanpassen naar highest performance en nu doet Rome 2 het weer:)