Hallo.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een aantal jaar geleden heb ik een opleidin MBO4 ICT beheer gedaan en succesvol afgerond, daarna HBO bedrijfskundige informatica gedaan wat ik niet heb afgerond omdat het niets voor mij was. Nu ik een aantal jaar bij defensie ben wil ik me weer wat gaan verdiepen in de ICT (Knutselen, zelf pc in elkaar gaan zetten, overklokken, server maken etc...) en ik wil weer graag HIGH-end games spelen.
Ook wil ik er wel een aantal jaren mee doen!
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Mijn absolute prijs EXC rand apparatuur is 950euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Standaard toetsenbord/muis maakt me niet uit wat, een beeldscherm ben ik nog niet over uit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zit te twijfelen of ik wel een extra HDD nodig ben aangezien ik een NAS heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ja, ik wil de current games op de bijna/hoogst mogelijk instellingen kunnen spelen. (2e grafische kaart erbij nemen ? dan zit ik weer over mijn prijs heen. )
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Over klokken zou ik ook nog wel in de toekomst willen doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een aantal jaar geleden heb ik een opleidin MBO4 ICT beheer gedaan en succesvol afgerond, daarna HBO bedrijfskundige informatica gedaan wat ik niet heb afgerond omdat het niets voor mij was. Nu ik een aantal jaar bij defensie ben wil ik me weer wat gaan verdiepen in de ICT (Knutselen, zelf pc in elkaar gaan zetten, overklokken, server maken etc...) en ik wil weer graag HIGH-end games spelen.
Ook wil ik er wel een aantal jaren mee doen!
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Mijn absolute prijs EXC rand apparatuur is 950euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Standaard toetsenbord/muis maakt me niet uit wat, een beeldscherm ben ik nog niet over uit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 119,- | € 119,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 199,- | € 199,- |
| 1 | WD Green WD20EZRX, 2TB | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 66,04 | € 66,04 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,03 | € 52,03 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 121,05 | € 121,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 924,42 | |
Ik zit te twijfelen of ik wel een extra HDD nodig ben aangezien ik een NAS heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ja, ik wil de current games op de bijna/hoogst mogelijk instellingen kunnen spelen. (2e grafische kaart erbij nemen ? dan zit ik weer over mijn prijs heen. )
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Over klokken zou ik ook nog wel in de toekomst willen doen.