Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Overstap naar Office 365 met behoud van Microsoft Account?

Pagina: 1
Acties:

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 22:18
Op het moment gebruik ik "custom domains" van Microsoft (Hotmail/Outlook.com met eigen domein).

Nu is hieraan mijn Skype, Windows 8, MCP etc etc gekoppeld. Niet alleen voor mij maar ook voor mijn partner.

Ik ben van plan om Office 365 te gebruiken maar ik wil dat het "Microsoft Account" blijft werken.

Nu kan ik niets vinden hoe dit te doen. Gebruik ik de verkeerde termen of maak ik het moeilijker dan het is?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mijn Microsoft-account (voor skydrive etc.) is gewoon blijven werken nadat ik het heb geregistreerd als organization-account bij Office365, werkt al een paar maanden zonder dat ik mezelf de door jou hierboven gestelde vraag heb moeten stellen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 20:46
maar jij gebruikte niet je huidige live account daarvoor. zoiets wat jij zegt dacht ik eerst ook, totdat ik mij bedacht dat zijn hotmail account de live id is. beetje tricky. ik zou deze vraag bij microsoft neerleggen.

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gebruike juist wel mijn huidige LiveID, maar dat was inderdaad geen Hotmail/Outlook account maar een id op mijn eigen domein, daar heb je wel een punt ja.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters