Ik ben op zoek naar boekhoudsoftware. Nu ken ik zelf wel al diverse leveranciers en programma's. Echter volgens mij is mijn blik te smal, en mis ik mogelijk juweeltjes die iemand anders al kent.
Mogelijke opties:
-EasyAdmin (€ 69 eenmalig) op excel gebaseerd. lokaal programma
-Exactonline (€ 29-59 p/mnd) in de cloud + app beschikbaar
Na een google rondje kwam ik uit bij :
-Kashoo accounting ( www.kashoo.com ) ook een cloud based financieel pakket, echter Engelstalig en ik weet niet de betrouwbaarheid van de leverancier en ondersteuning van Nederlandse wet en regelgeving
Het is software voor een startend bedrijf.
Leveren van financiële diensten.
Qua inkoop zal er weinig plaats vinden.
Qua verkoop veel facturen.
Debiteurenbeheer zal ondanks de vele facturen gezien het soort bedrijf, vrij beperkt blijven, echter inzicht in is altijd fijn.
Wensen:
-alle bijbehorende documenten (facturen eventueel contracten, "geprinte" facturen), digitaal op te slaan, zodat geen enkel papier bewaard hoeft te blijven
-of makkelijk te back-uppen of cloud based
Hebben jullie ervaring met bepaalde pakketen of ergens een pakket gezien die mogelijk ook zou voldoen?
EDIT 1
Ik zit nu in een inventarisatie fase. Het bedrijf wordt niet voor de zomer opgestart en de eerste werkzaamheden worden niet voor oktober verwacht.
Mogelijke opties:
-EasyAdmin (€ 69 eenmalig) op excel gebaseerd. lokaal programma
-Exactonline (€ 29-59 p/mnd) in de cloud + app beschikbaar
Na een google rondje kwam ik uit bij :
-Kashoo accounting ( www.kashoo.com ) ook een cloud based financieel pakket, echter Engelstalig en ik weet niet de betrouwbaarheid van de leverancier en ondersteuning van Nederlandse wet en regelgeving
Het is software voor een startend bedrijf.
Leveren van financiële diensten.
Qua inkoop zal er weinig plaats vinden.
Qua verkoop veel facturen.
Debiteurenbeheer zal ondanks de vele facturen gezien het soort bedrijf, vrij beperkt blijven, echter inzicht in is altijd fijn.
Wensen:
-alle bijbehorende documenten (facturen eventueel contracten, "geprinte" facturen), digitaal op te slaan, zodat geen enkel papier bewaard hoeft te blijven
-of makkelijk te back-uppen of cloud based
Hebben jullie ervaring met bepaalde pakketen of ergens een pakket gezien die mogelijk ook zou voldoen?
EDIT 1
Ik zit nu in een inventarisatie fase. Het bedrijf wordt niet voor de zomer opgestart en de eerste werkzaamheden worden niet voor oktober verwacht.
[ Voor 6% gewijzigd door Tribledragon op 20-04-2014 21:56 ]
Samsung R710 Q9000 geforce 130m