Een paar dagen geleden had ik een nieuwe computer gebouwd. Alles deed het heel goed, maar nu nadat er een kortsluiting was ging hij niet meer aan en als er stroom opstond dan ging de ventilatoren heel kort even draaien en daarna niks en daarna weer wel. Is mijn voeding nu overleden?
Hoe heb je de kortsluiting veroorzaakt?
Welke voeding heb je?
Welke andere onderdelen heb je in pc?
Wat heb je al geprobeerd?
Welke voeding heb je?
Welke andere onderdelen heb je in pc?
Wat heb je al geprobeerd?
People as things, that’s where it starts.
Kortsluiting kwam door een koffiezetapparaat
De Corsair CX500 500 Watt
MSI Z87-45 Gaming
Intel Core i5-4670
Crosair Vengeance 8GB 2 x
Crosair Vengeance 4Gb 2 x
Geforce 660
Ik hen geprobeerd in een anders stopcontact en de stroom een tijdje er aftehalen
Is mijn voeding gewoon niet te weining?
De Corsair CX500 500 Watt
MSI Z87-45 Gaming
Intel Core i5-4670
Crosair Vengeance 8GB 2 x
Crosair Vengeance 4Gb 2 x
Geforce 660
Ik hen geprobeerd in een anders stopcontact en de stroom een tijdje er aftehalen
Is mijn voeding gewoon niet te weining?
500 watt moet meer dan voldoende zijn voor dat systeem.
En ehh, 2x 8GB en 2x 4GB, iets in mij zegt dat dat niet optimaal is. Anyways, heb je nergens een andere voeding om te testen? Anders ga je er nooit achterkomen of het nu je voeding is of niet.
En ehh, 2x 8GB en 2x 4GB, iets in mij zegt dat dat niet optimaal is. Anyways, heb je nergens een andere voeding om te testen? Anders ga je er nooit achterkomen of het nu je voeding is of niet.
Android developer & dürüm-liefhebber
Voeding is ruim voldoende voor deze setup.
Om dit probleem op te lossen zal je onderdelen moeten gaan uitsluiten tot je het defecte onderdeel vind. Dit is de enige manier om het op te lossen en niemand hier kan je vertellen of de voeding wel of niet defect is.
Om dit probleem op te lossen zal je onderdelen moeten gaan uitsluiten tot je het defecte onderdeel vind. Dit is de enige manier om het op te lossen en niemand hier kan je vertellen of de voeding wel of niet defect is.