Sorteren op populariteit werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phytorank
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 17:30
Ik probeerde vandaag te sorteren op populariteit terwijl ik aan het zoeken was in de pricewatch en tot mijn verbazing werkte dit niet meer. (probleem doet zich voor in firefox, ie en chrome..)
Ik krijg dus alle artikelen door elkaar en de populairste verschijnen niet bovenaan.. Weet iemand wat ik fout doe of is er iets fout gaan zitten in de website?

Hartelijk dank voor de hulp in ieder geval!

edit: kleine toevoeging: vroeger als ik sorteerde op populairteit, kreeg ik de producten gesorteerd op het aantal reviews dat ze hadden gekregen. De producten met de meeste reviews stonden dan bovenaan. Misschien is dat nu verandert naar welke producten het meest bekeken worden?

[ Voor 26% gewijzigd door phytorank op 19-04-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:11

Fiber

Beaches are for storming.

phytorank schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:05:
[...] welke producten het meest bekeken worden?
Dat dus. Je gaat door voor de koelkast... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

phytorank schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:05:
Misschien is dat nu verandert naar welke producten het meest bekeken worden?
Nee, dat is niet verandert... dat is al vanaf het moment dat we populariteitssortering voor producten bieden (en dat is volgens mij best lang geleden) hetzelfde algoritme. De enige wijziging sinds dat moment is dat ook het aantal prijzen op een gegeven moment is toegevoegd.

Het aantal gebruikersreviews zou best interessant kunnen zijn, maar is op dit moment geen onderdeel van dat algoritme en ook nooit geweest :)
Er is uiteraard wel een sterke correlatie tussen het aantal views dat een product krijgt en het aantal reviews dat er bij verschijnen, de populairste producten zijn tenslotte niet voor niets het populairst, die krijgen doorgaans ook de meeste reviews :P

In welke categorie keek je? En welk product stond bovenaan en welke jij bovenaan zou verwachten?

[ Voor 15% gewijzigd door ACM op 20-04-2014 10:48 ]