nieuwe cto imac bestellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-10 19:59

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Topicstarter
hallo,

ik heb een vraag, ik wil een nieuwe imac bestellen een 21 inch met nvidia gtx750m met i7 processor
nu zie ik dat je bij dixons en bij mycom standaard 100,- minder dan bij de apple store online,
nu ben ik geen student en krijg ik geen korting bij appletje dus ga ik vanzelfsprekend naar mycom of dixons
is teminste 100,- goedkoper ja ik ben en blijf een echte nederlander. kan ik alleen bij apple site cto bestellen of ook bij de rebellers?? ik kan daar niks van vinden op de website van deze verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 16:26
Ook resellers kunnen CTO imacs voor je bestellen, moet je vaak wel voor naar de winkel en vooraf betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-10 19:59

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Topicstarter
danku dat wou ik graag weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlare
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:01
En bel eens naar Apple (nummer op de store-pagina) en vraag om korting. Al gedaan?

En ik vraag me af of die winkels die je noemt ook eur 100,- korting geven op cto. Vaak kunnen ze alleen de standaard macs iets goedkoper aanbieden.

[ Voor 47% gewijzigd door dlare op 19-04-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:51
Inderdaad als je bij een reguliere winkel een CTO model wilt laten bestellen is dit zeker mogelijk, echter is het enige wat hun doen dit CTO model via de reguliere consumenten ingang bestellen. Zodoende zit op een CTO model makkelijk een levertijd op van 6 weken. De prijs is dus ook hetzelfde. Echter hebben Apple Store's voorrang op levering van CTO modellen, denk hierbij aan twee weken. In ons filiaal (Ben zelf werkzaam in een grote elektronica winkel) hebben wij een aantal CTO modellen. Wellicht is het dus interessant om eens een belletje te plegen naar de lokale Mediamarkt of Saturn.

Als je een "Normale" Imac wilt bestellen ben je altijd goedkoper uit bij een grote elektronica winkel, alleen bij CTO's is dit anders.