Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JeromG
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-10-2020
Ik heb vorig jaar een Xperia Z gekocht. Deze was door T-Mobile voor geprogrammeerd en er stond dus ook T-Mobile zooi op. Maar goed des al niet te min was ik zeer tevreden over het toestel. Nu heb ik deze in december laten vallen maar mijn geluk was dat Sony net op Radar had laten weten dat iedereen met een gebarsten scherm een nieuw toestel zou krijgen. Erg veel geluk had ik dus en kreeg een nieuw toestel.

Nu is deze niet door T-Mobile voor geïnstalleerd dus erg fijn, maar nu het probleem. Als accountmanager bel ik zeer veel maar ik zet niet alle telefoonnummer in mijn toestel. Normaal gesproken als je een nummer handmatig invoert en belt blijft deze ook zo in de bellijst staan. Sinds dit nieuwe toestel veranderd dit nummer in ''onbekend''. Dit is erg vervelend want nu als iemand niet oppakt of ik moet terug bellen moet ik telkens het nummer opnieuw opzoeken en invoeren en in de auto gaat dit handsfree al heel moeilijk. Er zijn soms wel enkele nummers bij die wel netjes blijven staan maar 99% veranderd in ''onbekend'' Nummers die in mijn telefoonboek staan blijven wel gewoon staan. Het viel mij wel op dat deze soms tijdens het bellen veranderen in ''onbekend''.

Ik heb T-Mobile al gebeld en volgens hun staan bij hun de veiligheidsinstellingen open. Mijn toestel heb ik een factory reset gegeven en toestel laten formatteren maar dit helpt niet. De factory reset, reset niet de root heb ik gezien want daar staan nog bestanden van 1 januari :-|. Als ik het mapje Root open geeft het toestel de melding dat het niet gerooted.

Kunnen jullie mij helpen om dit probleem te verhelpen het is erg vervelend en ik weet niet meer wat te doen.