REL sub en Mission speakers

Pagina: 1
Acties:

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:57
Ik ben al een tijdje op zoek naar een winkel die de REL Q serie en Mission 78 serie op voorraad heeft en waarbij het meenemen naar huis om te beluisteren, om op deze manier een goede keuze te kunnen maken, geen probleem is.

Ik dacht er eentje gevonden te hebben maar ben al ruim een maand zoet met het "we krijgen het volgende week binnen" en tot op heden heb ik dus alleen maar de receiver staan :(

De winkel het liefste ergens in Zuid Holland, dus deel je ervaringen en laat het even weten.

TIA!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Probeer het eens bij zwolsman.

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:57
Bedankt, ik heb gelijk online een offerte opgevraagd. Ik zag dat de REL Q100 in de aanbieding was. Ben benieuwd naar prijzen en/of service.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Probeer eens bij de radiobeurs Louter HiFi aan de voorstraat in Dordrecht. Die zijn dealer van beide merken.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik heb bij Zwolsman een offerte opgevraagd voor een setje JBL N-28 maar hij moest ze bestellen en dat zou alleen kunnen als ik ze ook koop. Dus ik kan daar niet eerst luisteren en oordelen. Vind ik wel jammer...