Hallo gasten en dames,
Ik ben een ICT+Media student met niet al te veel verstand van laptops(ik hou die shit gewoon niet in de gaten) en ben op zoek naar een nieuwe laptop. Dus help me even, zou ik echt op prijs stellen..
Kosten? max. 800 euro. maar ->ECHT MAX MAX<- 850 euro.
Nieuw of tweedehands? Dat laat ik aan jullie over. (als tweedehands denk ik aan eentje die max 1 jaar oud is)
Gebruik? Veel.. heel veel. Veel onderweg, op school, thuis, in de trein, in de rugzak, weer uitladen en daarna inladen aansluiten afsluiten ga zo maar door. Mijn laptop heeft alleen rust als ik slaap.
Merkvoorkeur? Ja, geen Apple(overpriced as fuck)
Waar gebruik ik mijn laptop voor ?
Ja uhh super veel internet enzo
random shit
Oculus Rift
Sounddesign (logic)
Photoshop
Illustrator
Wacom tablet
C#
Javascript
Windows 7
Andere eisen ?
Wat mooi zou zijn:
anti-glare scherm
studentenkorting ? haha
niet nodig:
dvd speler of brander
Ok tweak helden, wat is uw antwoord ?
Ik ben een ICT+Media student met niet al te veel verstand van laptops(ik hou die shit gewoon niet in de gaten) en ben op zoek naar een nieuwe laptop. Dus help me even, zou ik echt op prijs stellen..
Kosten? max. 800 euro. maar ->ECHT MAX MAX<- 850 euro.
Nieuw of tweedehands? Dat laat ik aan jullie over. (als tweedehands denk ik aan eentje die max 1 jaar oud is)
Gebruik? Veel.. heel veel. Veel onderweg, op school, thuis, in de trein, in de rugzak, weer uitladen en daarna inladen aansluiten afsluiten ga zo maar door. Mijn laptop heeft alleen rust als ik slaap.
Merkvoorkeur? Ja, geen Apple(overpriced as fuck)
Waar gebruik ik mijn laptop voor ?
Ja uhh super veel internet enzo
random shit
Oculus Rift
Sounddesign (logic)
Photoshop
Illustrator
Wacom tablet
C#
Javascript
Windows 7
Andere eisen ?