Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DUDE zoekt laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo gasten en dames,

Ik ben een ICT+Media student met niet al te veel verstand van laptops(ik hou die shit gewoon niet in de gaten) en ben op zoek naar een nieuwe laptop. Dus help me even, zou ik echt op prijs stellen.. :F

Kosten? max. 800 euro. maar ->ECHT MAX MAX<- 850 euro.

Nieuw of tweedehands? Dat laat ik aan jullie over. (als tweedehands denk ik aan eentje die max 1 jaar oud is)

Gebruik? Veel.. heel veel. Veel onderweg, op school, thuis, in de trein, in de rugzak, weer uitladen en daarna inladen aansluiten afsluiten ga zo maar door. Mijn laptop heeft alleen rust als ik slaap.

Merkvoorkeur? Ja, geen Apple(overpriced as fuck)

Waar gebruik ik mijn laptop voor ?

Ja uhh super veel internet enzo
random shit
Oculus Rift
Sounddesign (logic)
Photoshop
Illustrator
Wacom tablet
C#
Javascript
Windows 7

Andere eisen ?

Wat mooi zou zijn:
anti-glare scherm
studentenkorting ? haha 8)7

niet nodig:
dvd speler of brander ;w

Ok tweak helden, wat is uw antwoord ? _/-\o_

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:02:
Ok tweak helden, wat is uw antwoord ? _/-\o_
Heb je zelf al wat gevonden?

https://discord.com/invite/tweakers

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06

Pierre

Van nature lui!

Aangezien het zijn 1e post ga ik er vanuit dat hij niet gezocht heeft, doodleuk hier een post neersmijten is volgens mij niet de bedoeling op GoT

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Verwijderd

hey DUDE, asus n56vb, eventueel later uitbreiden met ram geheugen en ssd inbouwen.
pricewatch: Asus N56VB-S4061H

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:16
Ik zoek wel een DUDE maar geen laptop :?

Persoonlijk zou ik ook is naar de Asus N56 kijken, je zou voor de mobiliteit misschien ook kunnen kijken naar een maatje kleiner...maar als je een beetje stevige DUDE bent maakt die kilo ook niet veel uit :+

Windows 7 zal je er trouwens meestal zelf op moeten zetten

• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 09:19

waseland

War... war never changes

nooberke schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:33:
Ik zoek wel een DUDE maar geen laptop :?
Hehe _/-\o_

Maar topic gericht:

Hoeveel inch wil je? Als je hem voor school wilt gebruiken raad ik 15.6 aan. Dit is een prima grootte en hij past bijna overal op/in.

Hier een paar suggesties:

1. pricewatch: Asus N56VB-S4061H
Asus N56VB-S4061H
Prijs: € 798,-
Dit is een hele goede laptop voor zijn prijs. Een goede videokaart en een hele mooie processor.

2. ... N.v.t

Ik heb 15 minuten gezocht maar ik kan gewoon niks beters vinden.
Sorry daarvoor, maar daar in tegen heb ik het je wel makkelijk gemaakt!
Ik hoop dat misschien iemand anders nog wat heeft kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,

Waseland

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 16:50
Als je zo af en toe wat zwaardere games wilt spelen zou je ook kunnen kiezen voor de N56VV. De is precies hetzelfde maar heeft een 750m videokaart in plaats van de 740m voor "slechts" €20,- meer. Voor jouw budget ga je niets beters vinden op dit moment dan de N56 serie :]

http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GT-750M-vs-GeForce-GT-740M

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-11 20:44

Roytoch

Nietes

Asus N56 sluit ik me voor de volle 100% bij aan. Heeft ook een goede behuizing, zeker als je hem elke dag meeneemt is het fijn. Tip van Cwookie is ook zeker een goede! Sowieso heb je met dit type het voordeel dat je niet de alomvertegenwoordigde 4500u hebt, een processor die in naam een i7 is maar in prestaties niet per se.

Welles

Verwijderd

De vraag is een beetje hoe lang moet de laptop meegaan op 1 accu. Met een U-versie processor is dat vaak een stuk langer dan met een normale laptop processor.

Verwijderd

Cwookie schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:57:
Als je zo af en toe wat zwaardere games wilt spelen zou je ook kunnen kiezen voor de N56VV. De is precies hetzelfde maar heeft een 750m videokaart in plaats van de 740m voor "slechts" €20,- meer. Voor jouw budget ga je niets beters vinden op dit moment dan de N56 serie :]

http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GT-750M-vs-GeForce-GT-740M
goed gevonden, correctie: N56VV is best value. Voor 13 euro meer een 750m i.p.v. 740m is het meer dan waard. :)

• Thesulac
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:02:

Merkvoorkeur? Ja, geen Apple(overpriced as fuck)

Waar gebruik ik mijn laptop voor ?

..
Sounddesign (logic)
..
Wait wut?
Logic is een Apple product, dus of je hebt het over een andere Logic, of je hebt gewoon geen onderzoek gedaan?

• carnelain
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:15
Ik weet dat dit over je budget gaat maar hij wil nog wel eens onder de €850,- zakken.
N550jv-cn270h
Pagina: 1