Toon posts:

Titanfall.exe is gestopt met werken

Pagina: 1
Acties:
  • 878 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Waarschijnlijk staat dit topic in het verkeerde forum, als het fout is verplaats hem dan a.u.b
Ik heb weer een noob vraag. Elke keer als ik Titanfall wil spelen, staat er Titanfall.exe is gestopt met werken

Waarschijnlijk ligt dit aan dat ik windows 8 nog niet heb geactiveerd of dat mijn processor en moederbord niet sterk genoeg zijn! Ik heb een Intel core I2 Dual 3,16 Ghz, een Asus republic of gamers moederbord (weet niet precies welke) en een Nvidia GTX 280.

Als ik het spel zelf opstart geeft hij al aan 90% van de processor te gebruiken terwijl dat dit de minimale specs zijn:
Celeron E3200 Dual-Core 2.4GHz
GeForce 8800 GT
4 GB ram, dat heb ik ook!

Ik ben echt ten einde raad want ik had alles nog gecheckt en heb windows 8 64 bit gekocht. Ik hoop dat ik hem gewoon moet activeren maar ik moet die code nog krijgen!

Alvast bedankt (alweer) met het beantwoorden van deze N00B vraag!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen, begin eens met updaten van je game of met een reinstall ervan om te kijken of dat iets oplost. Het lijkt me niet direct een hardwareprobleem namelijk. Draaien andere dingen wel goed?

Aan te lage specs zou het niet moeten liggen, dan draait het hooguit (flink wat) trager. Daarbij, een core i2 bestaat niet.

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:36:
Ik zou zeggen, begin eens met updaten van je game of met een reinstall ervan om te kijken of dat iets oplost. Het lijkt me niet direct een hardwareprobleem namelijk. Draaien andere dingen wel goed?

Aan te lage specs zou het niet moeten liggen, dan draait het hooguit (flink wat) trager. Daarbij, een core i2 bestaat niet.
Hahah, oeps. Maar ik heb hem al 3x geinstalleerd alleen hij geeft nogsteeds dezelfde foutmelding!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:52
Je specs maken niets uit voor het starten van het spel.

Wat je nog kan proberen is de laatste drivers voor je gpu te downloaden.
En kijk of er nog windows updates zijn. Voor namelijk DirectX updates.

EDIT: Wat ik vreemd vind is dat je gpu een directX 10 kaart is en titanfall directx 11 nodig heeft.
Maar jou kaart staat wel bij de minimale specs ????

Beter lezen. Je hebt een GTX 280, ruim voldoende.

[ Voor 34% gewijzigd door SpiriTNL op 19-04-2014 13:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
SpiriTNL schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:51:
Je specs maken niets uit voor het starten van het spel.

Wat je nog kan proberen is de laatste drivers voor je gpu te downloaden.
En kijk of er nog windows updates zijn. Voor namelijk DirectX updates.

EDIT: Wat ik vreemd vind is dat je gpu een directX 10 kaart is en titanfall directx 11 nodig heeft.
Maar jou kaart staat wel bij de minimale specs ????

Beter lezen. Je hebt een GTX 280, ruim voldoende.
aaah, misschien ligt het aan de windows updates maar omdat ik windows nog niet geactiveerd heb, kan ik ze niet installeren!
De laatse NVIDIA update heb ik wel!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-02 17:58

Thomg

Aww yiss

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:54:
[...]

aaah, misschien ligt het aan de windows updates maar omdat ik windows nog niet geactiveerd heb, kan ik ze niet installeren!
De laatse NVIDIA update heb ik wel!
Je moet gewoon een bepaalde update niet installeren, iets van KB9 nogwat.

Verwijderd

Topicstarter
Thomg schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:59:
[...]

Je moet gewoon een bepaalde update niet installeren, iets van KB9 nogwat.
Ik snap je niet

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Je zegt toch dat je geen updates kan installeren omdat windows niet geactiveerd is?
Als je een bepaald update niet installeert kan Microsoft dat ook niet zien en moeilijk doen.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Thomg schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:14:
[...]

Je zegt toch dat je geen updates kan installeren omdat windows niet geactiveerd is?
Als je een bepaald update niet installeert kan Microsoft dat ook niet zien en moeilijk doen.
Met Windows8? KB9xxxxx zijn niet voor Windows 8.

https://discord.com/invite/tweakers

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Ai, ja, ik weet niet hoe dat werkt met windows 8...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders nog een idee hoe ik dit kan oplossen??

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-02 21:15
Open je het via Origin met Administrator rechten? Dat helpt bij mij 9 van de 10 keer met andere games die gebruik maken van Steam, Origin of andere software.

[ Voor 29% gewijzigd door polopolo150 op 19-04-2014 19:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
polopolo150 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:57:
Open je het via Origin met Administrator rechten? Dat helpt bij mij 9 van de 10 keer met andere games die gebruik maken van Steam, Origin of andere software.
Ik ga het proberen maar het probleem ligt niet aan Origin maar aan titanfall zelf. Zodra ik op play klik kan ik niks meer doen en valt hij uit!

• polopolo150
I know maar aangezien je Titanfall vanuit Origin moet opstarten moet Origin de Admin recht krijgen. Eventueel kan je ook titanfall.exe forcen om Admin rechten te krijgen maar dan loop je te kloten met comptabiliteit. Maar is ook de moeite waard. :)

Verwijderd

Topicstarter
polopolo150 schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:44:
I know maar aangezien je Titanfall vanuit Origin moet opstarten moet Origin de Admin recht krijgen. Eventueel kan je ook titanfall.exe forcen om Admin rechten te krijgen maar dan loop je te kloten met comptabiliteit. Maar is ook de moeite waard. :)
Geprobeerd, weer niks!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:52
Gebruik je toevallig Razer Comms ?
Iemand anders had het zelfde probleem en bij uitschakelen van Razer Comms kon hij het spel wel starten.

Heb je al geprobeerd het spel op te starten met al het andere uitgeschakeld.

Verwijderd

Topicstarter
SpiriTNL schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:16:
Gebruik je toevallig Razer Comms ?
Iemand anders had het zelfde probleem en bij uitschakelen van Razer Comms kon hij het spel wel starten.

Heb je al geprobeerd het spel op te starten met al het andere uitgeschakeld.
Nope ik gebruik niks van Razer. Het spel zelf start wel maar het lijkt wel alsof hij niet kan verbinden met de server ofzo!

• polopolo150
Al je firewall gecheckt of titanfall.exe wel internet toegang krijgt?

Verwijderd

Topicstarter
polopolo150 schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:40:
Al je firewall gecheckt of titanfall.exe wel internet toegang krijgt?
Ja, hij is geaccepteerd!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 18:12

LnC

The offending line...

Heb je deze stappen al doorgenomen?
Daarnaast kan je deze workaround ook eens proberen.
you need to add the /affinity {corenumberStartingAt0} switch to a shortcut in windows, or I think you can set it in the steam lauch options too (in the game properties)

Verwijderd

Topicstarter
LnC schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:50:
Heb je deze stappen al doorgenomen?
Daarnaast kan je deze workaround ook eens proberen.

[...]
Door hypertreathing te stoppen word je PC juist toch heel langzaam? Ik ga het proberen en anders stuur ik een mailtje naar EA om mijn geld terug te vragen!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waarschijnlijk staat dit topic in het verkeerde forum, als het fout is verplaats hem dan a.u.b
Lekkere houding :/

Het algemeen beleid
Soms zien we users in topics of reacties een disclaimer plaatsen in de trant van het volgende:

[Plaatje/link] Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen ban, soz :'(
Het op deze wijze de verantwoordelijkheid uit handen proberen te geven is echter niet iets wat we op prijs stellen.
Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.