Hallo,
Dit is mijn eerste gaming PC die ik wil gaan opbouwen. Ik heb lang gespaard, en heb nu eindelijk 800 euro bij elkaar geraapt (ik krijg later nog een stagevergoeding van 500 euro, dus in 2 maanden is het budget eventueel 1300 euro). Ik hoop dat dit lijstje een redelijke setup is, en wil graag dat jullie zo kritisch mogelijk zouden kunnen zijn. Alvast bedankt!
Mijn lijst:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil graag gamen op goede kwaliteit, zo hoog mogelijke kwaliteit voor mijn geld. Ik hoop hiermee spellen zoals Dark Souls 2, race-games zoals Need For Speed, en rpg's als Diablo 3 enz. op te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb zelf een Wifi-kaart voor internet, ik gebruik namelijk wireless internet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst, misschien dat er veranderingen in komen nadat jullie iets adviseren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ik zou het niet weten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Neen.
Dank jullie alvast (nogmaals!).
-Martijn
Dit is mijn eerste gaming PC die ik wil gaan opbouwen. Ik heb lang gespaard, en heb nu eindelijk 800 euro bij elkaar geraapt (ik krijg later nog een stagevergoeding van 500 euro, dus in 2 maanden is het budget eventueel 1300 euro). Ik hoop dat dit lijstje een redelijke setup is, en wil graag dat jullie zo kritisch mogelijk zouden kunnen zijn. Alvast bedankt!
Mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 119,- | € 119,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 273,- | € 273,- |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 33,50 | € 33,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 37,90 | € 37,90 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 818,30 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil graag gamen op goede kwaliteit, zo hoog mogelijke kwaliteit voor mijn geld. Ik hoop hiermee spellen zoals Dark Souls 2, race-games zoals Need For Speed, en rpg's als Diablo 3 enz. op te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb zelf een Wifi-kaart voor internet, ik gebruik namelijk wireless internet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst, misschien dat er veranderingen in komen nadat jullie iets adviseren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ik zou het niet weten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Neen.
Dank jullie alvast (nogmaals!).
-Martijn