[V&A] eDrive/bitlocker support toevoegen aan SSD specs?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:53
Het is mij opgevallen dat er op het internet weinig te vinden valt over support voor microsoft's eDrive. Op zich een hele mooie feature lijkt me, zeker interessant voor de voorzichtige en perfomance bewuste tweakers onder ons.

Op dit moment hebben enkel de Crucial m500/m550 en Samsung Evo hier geintegreerde support voor, misschien ook wat intel drives. Ik verwacht/hoop dat er wel meer drives support voor gaan inbouwen. Zou er in de pricewatch een filter voor eDrive/Bitlocker support kunnen worden toegevoegd?

thnks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
bump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:34

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:38

Mooijekind

Manager Product Content
Zoals je zelf al aangeeft is er weinig te vinden op internet over eDrive.
Bij zowel Samsung als Crucial is er op de productpagina niets te vinden over eDrive.
Het is voor ons dan ook lastig om deze spec te vullen.

Aangezien dit toch wel een interessante specificatie is zullen we deze wel aanmaken zodat het te zien is op bij de specificaties van het desbetreffende product.
Als deze specificatie bij voldoende SSD's is ingevuld dan zullen we ook een filter aanmaken.

Omdat het een beetje een druk weekje is zal de specificatie volgende week worden aangemaakt en nodig ik je van harte uit om deze dan bij de producten te vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
De specificatie "eDrive compatible Ja/Nee" is aangemaakt bij SSD's, Je kan hier pas op filteren als de specificatie voldoende is ingevuld.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Suf van mij, thanks.
mooijekind11 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:11:
Zoals je zelf al aangeeft is er weinig te vinden op internet over eDrive.
Bij zowel Samsung als Crucial is er op de productpagina niets te vinden over eDrive.
Het is voor ons dan ook lastig om deze spec te vullen.

Aangezien dit toch wel een interessante specificatie is zullen we deze wel aanmaken zodat het te zien is op bij de specificaties van het desbetreffende product.
Als deze specificatie bij voldoende SSD's is ingevuld dan zullen we ook een filter aanmaken.

Omdat het een beetje een druk weekje is zal de specificatie volgende week worden aangemaakt en nodig ik je van harte uit om deze dan bij de producten te vullen :)
Euphanasia schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:46:
De specificatie "eDrive compatible Ja/Nee" is aangemaakt bij SSD's, Je kan hier pas op filteren als de specificatie voldoende is ingevuld.
Top!

Om de discussie iets verder te voeren (of zou een apart hier beter voor geschikt zijn?), op de website voor de M550 zie ik nog compatibiliteit staan met: "TCG Opal 2.0, IEEE-1667, and Microsoft® eDrive®" Maar ik heb geen idee wat de andere twee standaarden zijn, is dat vergelijkbaar met eDrive?

[ Voor 13% gewijzigd door analogworm op 30-04-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
TCG Opal met uitleg: Wikipedia: Opal Storage Specification
IEEE-1667 met uitleg: Wikipedia: IEEE 1667
Pagina: 1