Ik zoek een soort app/browser plugin om (delen van) sommige websites te "prefetchen" (niet te diep, 1 link deep is genoeg denk ik) om ze later offline te kunnen bekijken. Situatie: Ik heb op mijn werk wireless internet, en ik ga met de trein (zonder internet) naar huis. Thuis bekijk ik vaak een paar websites (de frontpage artikelen van tweakers bijvoorbeeld, en nu.nl). Het zou voor mij misschien handig zijn om die sites alvast in de trein even te kunnen bekijken. Ik kan bijvoorbeeld wel eenvoudig mijn gmail al in de trein bekijken, omdat die gedurende de dag bijgewerkt wordt.
Ik kan zo vlug niets eenvoudigs vinden wat zo'n soort functionaliteit biedt.Ik zat te denken dat ik misschien een combinatie van Tasker en HTTrack zover zou kunnen krijgen om een half uurtje voor vertrek even wat frontpages tot 1 link diep te downloaden. Aan de andere kant lijkt het me ook wel weer omslachtig. Kan dat niet handiger/eenvoudiger?
Ik kan zo vlug niets eenvoudigs vinden wat zo'n soort functionaliteit biedt.Ik zat te denken dat ik misschien een combinatie van Tasker en HTTrack zover zou kunnen krijgen om een half uurtje voor vertrek even wat frontpages tot 1 link diep te downloaden. Aan de andere kant lijkt het me ook wel weer omslachtig. Kan dat niet handiger/eenvoudiger?