Toon posts:

LED strip onder moederbord, op case tray?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Morgen ontvang ik als het goed is een nieuwe case (InWin GT1) en ik had in gedachte een soort moederbord underglow effect te creëren. Ik heb rode SMD 3528 LED's gekocht van een gozer op MP en vroeg me af of er verder geen problemen zijn?

Als het goed is zouden de LED's gewoon goed moeten werken bij 60C en ontvlammen ze niet erg snel (Getest met aansteker). Volgens HWInfo word m'n moederbord niet heter dan 47C onder CPU+GPU load.
CPU blijft netjes onder 71C blend P95 (Bij nieuwe case even overnieuw paste, wss iets te veel bij vorige installatie) en GPU op ook 71C Furmark. (Alles boven de 70 maakt me min of meer nerveus)
Ik heb een molex connector waar ik de 5 volt en - ernaast heb uitgehaald en dan soldeer ik de andere - en 12v op de LED's
Ook doe elektrisch tape op elk open stukje soldeer/koper en uiteraard krimpkousen om de draadjes.

De InWin GT1 rust ik uit met 5 case fans, 3 in en 2 exhaust.

Dus, zou ik enige problemen moeten verwachten?
Alvast heel erg bedankt :D

Specs:
Mobo: Asrock Fatal1ty Z87 Killer
CPU: Intel Xeon E3-1230V3
4GB 1330 9-9-9-24 TEAM RAM
GPU: Club 3D HD 7970 XT2 '13
CPU koeler: Cooler Master TX3 Evo
Paste: Arctic Silver 5
PSU: Combat Power CP750W

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :l?

• Buzzel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-10-2025
Wat wil je nou weten dan?

IN de fik vliegen doen die dingen niet.

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:10:
Als het goed is zouden de LED's gewoon goed moeten werken bij 60C en ontvlammen ze niet erg snel (Getest met aansteker).
:F

Dat is nou niet bepaald.... NVM.. Ja, die led strips zullen prima werken, en geen storing veroorzaken, of te warm worden.

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Topicstarter
Precies dat ja. Ik wou wat verificatie eigenlijk :)
Bedankt :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2014 18:02 ]