"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Dat had ik dus ookOp zaterdag 09 juni 2001 17:41 schreef MGSNK het volgende:
iheb die pinnen ook, alleen weet ik ook niet waar ze voor zijn...
Verwijderd
Kijk eens in de gebruiksaanwijzing van de videokaart.
Ik denk zelf een mpeg kaart
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Die kun je op deze pinnetjes aansluitenOp zaterdag 09 juni 2001 17:45 schreef ureal het volgende:
Staat er niets bij die pinnetjes?
Kijk eens in de gebruiksaanwijzing van de videokaart.
Ik denk zelf een mpeg kaart
tis een mx, gts en ultra hebben geen twinview...Op zaterdag 09 juni 2001 17:45 schreef JaJoah het volgende:
zal wel een geforce mx/gts/ultra zijn
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
die zijn voor uitbreidings kaartenOp zaterdag 09 juni 2001 17:37 schreef SauronII het volgende:
Waarvoor deze pinnetje op een video kaart:
[afbeelding]
zoals mpeg mpeg 2 dvd tvtuner enz enz
Ik denk dat de pinnen die op je plaatje staan zijn om bij voorbeeld een MPEG kaart op aan te sluiten
Maar zeker weet ik het niet
op de oude geluidskaarten kon je idd een cd-rom drive aansluitenOp zaterdag 09 juni 2001 18:18 schreef BOMBER het volgende:
Ik dacht dat dat diskette aansluit ding wasIk heb ze overal ook op een oude isa geluids kaart heb je van die pinnetjes 2x een voor deskette en 1 voor hd/...
Maar zeker weet ik het niet
tss, vroegerOp zaterdag 09 juni 2001 17:57 schreef answer_man het volgende:
vroeger toen je de voodoos moest aansluiten deed je het soms op zon ding, nu weet ik het niet meer
Volgens mij een Matrox G 2/400. Met Dual HEAD.
Die extra aansluitingen zijn om een addon kaart in te pluggen volgens mij.
Meer kun je hier vinden:
http://www.matrox.com/mga/products/mill_g400/features.cfm
Alle updates die mogelijk zijn:
http://www.matrox.com/mga/products/upgrades/home.cfm
Sommigen passen natuurlijk wel, en andere weer niet.. (waarom tik ik dit
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Kan je nagaan hoe oud die troep al is
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
dat denk ik ookOp zaterdag 09 juni 2001 20:23 schreef MLS het volgende:
Heel oude kaarten hadden al van deze connectoren. Ze werden aangeduid met "Feature Connector" en waren idd voor bijv. MPEG overlay kaartjes. In ieder geval externe kaartjes die hun beeldinformatie overschoten naar het 2D geheugen van de videokaart met zo'n Feature connector...
LOL die slungelige lange kaart heb ik hier ook nog liggenOp zaterdag 09 juni 2001 20:56 schreef _JGC_ het volgende:
MPEG uitbreidingskaart kan daarop ja. Heeft mijn Trident TGUI9400CXi VLB ook
Kan je nagaan hoe oud die troep al is
Verwijderd
Ook een 2MB? Ik vraag me af wat sneller is:Op zaterdag 09 juni 2001 22:04 schreef Wannapuf het volgende:
[..]
LOL die slungelige lange kaart heb ik hier ook nog liggen
Cirrus Logic GD5429 2MB
of bovengenoemde trident 2MB
Dat was nog in de tijd dat ik tegen de prestaties van S3 opkeek
Nope ik had (of beter gezegd me pa) 1MB. Volgens mij was het trouwens een iets ander typenummer, maar het was wel een hele lange kaart iig. Ik heb trouwens ook nog een Cirrus gehad, maar ik was destijds helemaal weg van de Tseng Labs ET6000. Als ik er goed over nadenk, die videokaart had ik voordat ik me TNT1 kocht. De grootste geweldigheid er aan vond ik dat hij perfect MPEG kon afspelen op mijn P133.Op zaterdag 09 juni 2001 22:37 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
Ook een 2MB? Ik vraag me af wat sneller is:
Op zaterdag 09 juni 2001 17:39 schreef Exirion het volgende:
TV-kaart of MPEG-kaart?
Wat is dit toch met al die zonnebrilletjes bij de user icons
if broken it is, fix it you should
Net zoals op het plaatje hieronder, alleen is me plankie geel...
Signature?
Verwijderd
(ff gesearched op http://www.hastec.nl/)
De kaart van de foto @ het begin van dit topic is een Gainward GF II MX :
http://www.hastec.nl/gainward/gf2mxgstwinviewsmall.jpg

(ik herkende hem aan zijn typische Gainward CardXpert koeler
Hoop op een zonnige zomer?Op zaterdag 09 juni 2001 22:52 schreef elgringo het volgende:
[..]
offtopic:
Wat is dit toch met al die zonnebrilletjes bij de user iconsNieuwe hype????