[17-04 > 30-06] Inruilactie op Windows devices bij Mycom

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 15:17
Vanwege het verlopen van Windows XP support heeft mycom een interresante aktie geintroduceerd: De Inruilservice.

Van 17-04 t/m 30-06 ontvang je bij inlevering van een oude werkende PC of Laptop met minimaal Windows XP extra's ter waarde van 100 euro bij een nieuwe PC, Laptop of tablet met Windows 8. Je ontvangt een jaar gratis Office365 Personal t.w.v €69,99 en het boek "ontdek Windows 8.1"

Een paar voorwaarden die gesteld worden:
- Aktie geldt alleen in de winkel
- Apparaat moet werken
- PC/Laptop moet getest kunnen worden in de winkel
- Bij Notebook moet accu en lader aanwezig zijn
- Bij beschadigingen zoals diepe krassen, ontbrekende toetsen etc kan de laptop/pc geweigerd worden
- Apparaten met Linux/OSX kunnen ook ingeleverd worden mits de specs vergelijkbaar zijn met een Windows XP machine.

*knip*

Meer informatie:
http://www.mycom.nl/inruilservice

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 18-04-2014 21:40 . Reden: Correctie van wat de actie inhoud. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:19
Volgens mij krijg je geen 100 euro korting op een laptop, maar slechts ‘Microsoft Office 365 Personal’ en het boek
‘Ontdek Windows 8.1’ t.w.v. 100.-.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 17:45
Zou dit ook gelden voor netbooks ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46
Krishhh schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 20:48:
Volgens mij krijg je geen 100 euro korting op een laptop, maar slechts ‘Microsoft Office 365 Personal’ en het boek
‘Ontdek Windows 8.1’ t.w.v. 100.-.
Dat lees ik ook inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 17:45
Hmm je laptop inleveren voor een Windows 8 boek en office en ook nog een laptop erbij kopen. Onzin actie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beginpost zou misschien aangepast kunnen worden.
Na 3 keer lezen krijg je dus dat office pakket met boek (t.w.v. 100 euro) kado bij inlevering van je oude meuk PLUS aankoop van een nieuwe. Inruilvoordeel is dus geen 100 euro korting/cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de startpost aangepast, het gaat inderdaad niet om korting. Of het een zinvolle actie is kan iedereen voor zichzelf beslissen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:32
Inderdaad als je beide producten bij elkaar op telt kom je uit op € 99,99 laten we zeggen € 100,00.

Microsoft Office 365 Personal

Van Duuren Media Ontdek Windows 8.1

Op zich verder wel leuke actie voor als je nog een oude PC / Notebook hebt liggen..

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ben ook verplicht een nieuwe in de winkel aan te schaffen, Mycom is bepaald niet de goedkoopste aanbieder van PC's of laptops. Even rondkijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 15:17
Excuses, in mijn enthousiasme heb ik het verkeerd begrepen :(

Dat maakt het inderdaad een heel stuk minder leuk inderdaad :P
Pagina: 1