Nu ben ik al een 14-tal jaar bezig met Oracle, meestal tot grote tevredenheid. Ik zit in mijn hoekje van de enorme Oracle familie, nl database, appservers, RAC, Weblogic,... D'r is echter uiteraard enorm veel meer onder de noemer "Oracle" en ik moet zeggen dat ik het bos door de bomen niet meer zie. Wat ik graag zou vinden, is een online video presentatie die eens een helder overzicht geeft van de Oracle producten en hun samenhang.
Telefonisch geïnformeerd bij de flirtende Oracle meisjes in Roemenië, altijd uiterst aangename gesprekjes daar, maar die konden me niet verder helpen. Ook google-gewijs en op de Oracle website vind ik niet zo direct wat ik zoek, dus hier de vraag, aangezien hier ook wel een aantal Oracle oudgedienden ronddwalen, waar zou ik zo'n presentatie kunnen vinden?? Dank!
Telefonisch geïnformeerd bij de flirtende Oracle meisjes in Roemenië, altijd uiterst aangename gesprekjes daar, maar die konden me niet verder helpen. Ook google-gewijs en op de Oracle website vind ik niet zo direct wat ik zoek, dus hier de vraag, aangezien hier ook wel een aantal Oracle oudgedienden ronddwalen, waar zou ik zo'n presentatie kunnen vinden?? Dank!
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.